Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik een babybadje + standaard dubbel gekregen Het dubbele exemplaar is op de zolder terecht gekomen en zit nog in de verpakking. Het is een simpel cremewit badje met dito badstandaard en nog helemaal nieuw. Ik hoef er niets voor te hebben, omdat het nu toch maar in de weg staat. Dus ik wil het heel erg graag doneren aan iemand die dit echt nodig heeft. Het is niet gemakkelijk te versturen, omdat het om twee pakketten gaat en dan wordt het wel erg duur. Ik woon in Steenwijk(vlakbij Meppel) en ik werk in Groningen. Dus als afhalen echt niet mogelijk is, dan kan ik het wel bezorgen (maar alleen als ik dan in de buurt ben ) Stuur me een privéberichtje dan zal ik reageren.
Bad Uni Room | Badjes | Baby-Dump badje Anel Badstandaard Wit (95-105cm) | Badartikelen | Baby-Dump standaard
wat lief dat je het wil aanbieden annelies in alkmaar/heerhugowaard zijn 2 meiden die verzamelen babyspullen daar maken ze dan een pakket van en dat geven ze dan aan aanstaande mama's die het niet breed hebben dat doen ze dan via de voedselbank misschien een idee? wieweet is er in groningen/meppel ook een voedselbank die hem goed kan gebruiken
Dat is ook een goed idee, ik zal de voedselbank in Meppel eens contacteren als ik het binnen een week niet kwijt ben