Seks en dikke buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    JA! Dat heb ik ook.. Vreselijk, wat een pijn. Wat zou het zijn.. ?
     
  2. beertje1985

    beertje1985 Bekend lid

    4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik heb het ook, maar vooral als mijn vriend zijn -oh wat klinkt dit belachelijk zeg :oops: - lading in mij geloosd heeft. Anders een stuk minder last van... :oops: :oops:
    Maar mijn libido is ook 0,0 dus af en toe alleen even uit liefdadigheid :confused: :oops:
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    @zomaar: heb ik wel over nagedacht, maar durf het eigenlijk niet zo goed te gebruiken tijdens de zwangerschap, weet niet of het mag ofzo...
     
  4. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    en als je het dan al gebruikt of het wel helpt.... anders zit je voor niets te "knoeien" :)
     
  5. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb het eerder een keer geroepen op het forum en toen werd gesuggereert dat ik misschien een schimmelinfectie zou kunnen hebben. Een vorm van candida.... Ik ben echt een schijterd wat dat betreft en durf dus niet naar de dokter. Puur ook omdat het alleen dat is waar ik last van hem en verder geen andere afscheiding ofzo of gek van kleur/ geur..
    Maar heb wel gehoord dat je het bij de geboorte niet moet hebben, anders kan de baby spruw krijgen..
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    @frida; alleen maar handig toch, iemand die er verstand van heeft. Ben trouwens wel blij dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft.
     
  7. Sonnetje

    Sonnetje Bekend lid

    5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Hier het zelfde vehaal, het doet pijn en ik heb dr ook helemaal geen zin in. :rolleyes:
     
  8. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb wel heel veel zin (niet altijd natuurlijk..) maar het doet wel pijn :S.. dus daarna heb ik eigenlijk al weer spijt, haha..
    Moet wel zeggen dat alleen de missionaris houding erg pijn doet daarna.. Op z'n hondjes (hihi) doet veel minder pijn! :p
     
  9. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bij ons door schimmelinfectie rond zesde maand even geen sex meer gehad, maar in de rest van de zwangerschap, tot aan de voorlaatste week gewoon nog missionaris hoor.

    Manlief gewoon wat meer rechtop en naderhand wat dichter tegen elkaar aan voor het knuffelwerk. Juist door de dikke buik vond ik 'hondjes' niets en lepeltje-lepeltje heb ik nooit wat gevonden.

    Jullie vinden vast een goede manier. Enjoy ;)
     
  10. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    pijnlijke seks kan idd wijzen op schimmelinfectie, bij mij was dat ook zo!
    Nu ook nog maar weinig seks omdat mijn vriend bang is dat de baby eruit valt hahah, vooral als ik aan mijn behoeften kom, dat vind ie echt doodeng. Hierdoor dus hele tijd gen seks gehad! Maar na hem overtuigdte hebben is het toch weer gelukt. Deed ook weer wat pijn maar dat komt omdat het bij mij allemaal wat gezwollen is beneden door de zwangerschap! :oops: :oops: Maar hetdeed niet zoveel pijn als toen ik nog de schimmelinfectie had!
     

Deel Deze Pagina