Ja het kan komen en het is levensvatbaar maar toch als je het zonder sex langer bij je kunt houden... Ik heb ook wel zin, maar alles voor mijn kind dan maar 9 maanden niet
Ik heb 2de kerstdag een nachtje in het ziekenhuis gelegen, nu moet ik morgen naar mn eigen gyn, en dan maar hopen dat het nog steeds 1cm is.
Met mijn dochter gaat het nu wel goed hoor. Ze heeft 5 weken op de IC gelegen maar heel veel gelukg gehad. Ze heeft geen hersenbloedingen infecties oid gehad.ze is nu 2 1/2 en heeft wel wat spraakachterstand gehad. Dat is nu helemaal bijgetrokken. Wel wat last van "prematuur gedrag" ook heeft ze nefrocalcinose maar dat is nu eindelijk aan het afnemen. Het 1e jaar is ze erg veel ziek geweest en had ze BPD (longbeschadiging) maar daar is ze nu gelukkig overheen gegroeit. Wel erg fijn geen puffers meer! Het gaat dus erg goed met haar en qua intelligentie zit het ook wel snor. Ze kan al woordjes lezen, tellen tot 20 en de cijfers ook herkennen, en het abc kan ze ook al helemaal. We hebben erg veel geluk gehad. Het is niet met alle kindjes die daar toen waren zo goed gegaan. Heb veel treurige dingen gezien. Op dat termijn bevallen wil je echt niet. Elke nacht gaan slapen met angst dat je uit bed word gebelt elke avond je kleintje achter laten en toe moeten kijk hoe zo'n klein hummeltje ligt te knokken voor haar plekje in deze wereld is echt vreselijk. En natuurlijk de onzekerheid of ze het wel zal halen en of ze er niks aan zou overhouden. Maar gelukkig is alles goed gegaan en gaat het goed met haar. En heb ik de zwangerschap van mijn zoontje daarna wel uitgedragen! @TS heel veel succes! Echt niks doen doet ook wonderen hoor. Ik deed weinog tot niks op een dag. Iig geen til werk, niet stofzuigen en ik werkte niet. Heb ook weken met 1cm gelopen maar mijn zoon kwam pas met 38 weken! Laat je af en toe weten hoe het gaat?
Niet doen! Ik heb met 30 weken aan de weeenremmers gelegen (nog geen ontsluiting, wel weeen) en mij wilden ze ook niet toucheren omdat dat voor stimulatie zorgt! Bel even naar je gynaecoloog! Men zegt toch om de bevalling op te wekken (einde van de zwangerschap) dat je seks moet hebben, dus het lijkt me logisch dat nu niet te doen!!
Ik zou het niet doen denk ik. Helemaal als toucheren ook niet mag. Maar aan de andere kant zou ik denken dat het puur om de vliezen gaat wanneer het niet meer mag. Al heeft dat puur met hygiëne en infectiegevaar te maken geloof ik/