Hoi, Ik vermoed dat ik deze week mijn slijmprop verloren ben. Nu had ik de laatste tijd mega veel afscheiding maar dat ik nu een stuk minder. Heeft het één iets met het andere te maken. Dus als je je slijmprop verliest heb je daarma minder last van afscheiding? Ben benieuwd!!!
Ik herken het mbt de afscheiding niet. Wel ben ik ongeveer 2 weken na het verliezen van de slijmprop bevallen.
Een vriendin van me is de nacht erop bevallen nadat ze haar slijmprop verloor Is bij iedereen anders denk ik! Succes!
Ik ben mijn slijmprop vrijdagmorgen verloren en had daarvoor ook steeds veel afscheiding. Sinds het verliezen van de slijmprop is dat hier ook minder geworden. Erg herkenbaar dus.
Ik verloor op woensdag mijn slijmprop dit leek op een slak met wat bloed en ben de zaterdag erop bevallen! Suc6 en fijne bevalling gewenst
Ik had bij de eerste een slijmerig en 2 cm ontsluiting ! Morgens beviel ik ! Bij de 2 de geen prop verloren had wel wat afscheiding ! Hou de boel maar lkkr in de gaten gaat helemaal goed komen
Hmm verschillende verhalen dus...het was niet bloedering maar meerdere dagen achter elkaar een soort snottig slijm ( sorry, op een gegeven moment schaam ik me nergens meer voor) en daarna veel minder gewone afscheiding
had voor het verliezen van slijmprop ook meer afscheiding daarna een stuk minder. moet wel zeggen dat ik hem pas verloor toen ik al in de weeën zat.