borderline

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie

mammie Lid

5 jul 2007
    46
    0
    0
    hey,

ik weet niet of ik er goed aan doe om dit bericht neer te zetten maar misschien zijn er mensen die het herkennen en niet over me heen lezen.
    sinds een half jaar slik ik het medicijn seroquel voor mijn borderline.
    dat gaat allemaal goed maar nu we aan kinderen gaan beginnen blijkt dat toch een probleem te zijn volgends huisarts en psy.
    de huisarts adviseert prozac maar de psy zegt dat dat bij mij niet werkt.
    nu heb ik binnenkort een gesprek me de psy over hoe we het gaan doen en daar maak ik me best zorgen overomdat hij vind dat ik nog maar eens goed moet nadenken. ik weet even niet wat ikmoet doen morgen gaat mijn implanon eruit en daar ben ik heel blij mee maar maak me echt zorgen over die medicijnen.
    heeft iemand hier ervaring mee?
    liefs

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zelf geen ervaring maar weet van iemand anders dat er echt wel mogelijkheden zijn.. gewoon in gesprek gaan en je goed laten voorlichten en adviseren.. Heel veel succes!! en vertrouw ook op jezelf en partner..

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi meis , wat vervelend allemaal zeg...
    ik merk dat de psy jouw juist in die richting stuurt van dat je er eerst goed over na moet denken en daarmee eigenlijk al zegt dat er geen mogelijkheden zijn!?
    of zie ik het nu verkeerd?

Liefs

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb je even een pb gestuurd mammie!

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hoi Mammie,
    Ik heb zelf ook borderline, maar gebruik geen medicatie meer sinds deze zomer, ik wilde echt 'clean' zijn voor ik aan een nieuwe zwangerschap begon. Mijn psychiater vond dat ook beter. Ik werk nu uitsluitend met therapie en probeer op mezelf en mijn team te vertrouwen. Als het er op aan komt staan ze dag en nacht voor me klaar!
    Ik weet wel dat er andere lotgenoten zwanger zijn geworden en toch nog medicatie gebruikten, maar ik weet niet welke dat was of wat precies de gevolgen waren. Het baby'tje was wel gezond.
    Ikzelf slikte ook Seroquel en heb ook een tijdje Prozac gehad, wat uiteindelijk inderdaad niet werkte bij mij.

Ik hoop dat je hier uit komt, praat met verschillende mensen... misschien is er ook een mogelijkheid dat je kan afbouwen en met extra therapie verder kunt. Ik weet niet, ik zeg maar wat. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte!

Liefs,
    Karen.

6. imen333

imen333 Actief lid

5 nov 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meid, medicijnen zijn zo ie zo niet al te best voor je lichaam het tast meestal ook je goede cellen aan, een embryo vooral de eerst 3 maanden is vol op in ontwikkeling en daar kan een chemisch medicijn denk ik niet heel veel goed aan doen, misschien kun je het homeopathisch gaan proberen,nog even googelen op internet, daar is vast we meer over te vinden.... succes!!!

Deel Deze Pagina