Hebben jullie dat ook? Ik ben ruim 5 weken zwanger maar durf echt geen seks te hebben omdat ik heel bang ben dat het daardoor fout gaat ofzo. Kan dit? Wat vinden jullie en wat is jullie ervaring??
hey hey seks kan gewoon tijdens je zwangerschap Seks en zwangerschap | WIJ.nl | Jouw zwangerschap, baby ik snap wel dat je bang bent maar is niet nodig. mijn vriend dacht in het begin ook dat hij ons kind kon raken. maar de baarmoeder is afgesloten. groetjes
Het kan echt geen kwaad hoor meid! alleen toys worden afgeraden omdat daar weekmakers zitten.. Verder is het compleet veilig
Hier nooit een probleem mee gehad gelukkig, zijn nog net zo actief als voorheen En de beeb zit nog steeds prima hoor, die voelt daar niks van, wordt ie lekker in slaap gewiegd
Nooit gehad......... Ik genoot er alleen maar meer van!! Hahaha! Nu met mijn dikke buik gaat het niet meer en krijg ik meteen pijnlijke harde buiken, maar jee wat mis ik het!!!!
Hahaha, toch herken ik het wel hoor! Een keer na de seks heel licht bloedverlies gehad en was mezelf helemaal gek aan t maken... Nergens voor nodig uiteraard maargoed schrok wel! Dus toch wel een herkenbaar iets hoor, maargoed kan geen kwaad, gewoon genieten
Hooii!! Ik had al wel op internet gevonden dat het geen kwaad kon, maar wat ik nou niet kan vinden; doen jullie het met of zonder condoom? Of maakt dat ook niet uit? Ik ben bang dat je zonder een bacterie op kan lopen? Ik weet wel dat je nadien altijd even moet plassen ivm blaasontsteking
Dacht eerst ook dat er dan vast iets klem zou komen te zitten, haha. Maar eigenlijk werd de seks door de betere doorbloeding bij mij eigenlijk fijner. Geldt niet voor iedereen, maar als het wel zo is zou ik er dankbaar misbruik van maken
ALS wij het doen hier dan gebeurt het met anders vonden wij het ook een raar idee. Ik kan er niet meer van genieten en manlief ook niet omdat we bang zijn de kleine te raken. We weten wel dat het niet kan maar het idee dat er 'iemand bij' is vinden we beide raar. Straks komt de kleine eruit met een kuiltje int kin ofzo!
Bedankt voor al jullie reacties! Ik blijf het een raar idee vinden haha Inderdaad wel een goeie vraag met of zonder condoom, maar ik neem aan dat dat dan ook niks uit maakt? Als je dan een bloeding krijgt na de seks, waar komt dat dan door? Hoef je je daar geen zorgen om te maken??
Die kleine bloeding zal dan waarschijnlijk komen door een gesprongen bloed vaatje omdat je vagina beter doorbloed is. Hoef je je geen zorgen over te maken
Onderandere je vagina is meer doorbloed dus door het stoten kan er een adertje springen. Daar hoef je je ook geen zorgen om te maken, tot het heftige bloedingen worden gepaard met extreme buikpijn.
bloeding kan komen door een bloedvaatje wat knapt. de baarmoeder mond kan soms wat gevoelig zijn enz.