er zit een slijmprop voor je baarmoederhals die je baarmoeder afsluit voor infecties, bacterien e.d. er kan echt niks gebeuren! gewoon doen!
Hier ook zonder condoom. En bloed kan dan inderdaad door de betere doorbloeding van de vagina komen, niks om je zorgen over te maken!
Oke oke, jullie hebben me overtuigd haha Het is allemaal even wennen, het is ons eerste kindje en ik ben nog maar 5 weken zwanger dus ben als de dood om het kwijt te raken!
Sperma maakt gelukkig zeggen ze dus hup ervoor Bij ons is het ook minder hoor, maar als we het doen gemiddeld 1 keer in de week gaat het dak eraf ! Kleine spruit doet het goed en slaapt ook lekker na de seks partij !
Ik vond het in het begin ook niks hoor, heb ook gewacht tot ik wat weekjes verder was. En nu met dit termijn is het gewoon niet handig meer hihi
Geniet er nog maar even van. Nu met een ingedaalde beeb en harde buiken na de tijd is er geen lol meer aan
Ik vind het nu juist eng... Ik krijg harde buiken en de laatste keer bruinig bloed verloren...wat je ook nog in mijn slipje zat... Schrik zit er onwijs is...en manlief staat dus nu ook erg droog hahahaha... Kan dat bloedverlies nu ook geen kwaad meer? Mijn buik deed echt pijn tussen de seks door....vind het doodeng!
Pas als je vocht verliest of helder bloed, een half maandverband, dan móet je bellen en mag je elkaar voorlopig niet meer aanraken. Verder is het alleen maar gezond! Trainen van je baarmoeder en je bekkenbodemspieren. Nu de kleine volledig is ingedaald en vast ligt voelt het wel anders. Vriendlief kan nog maar tot de helft, haha. Maar dat is het enige! Plus zoonlief slaapt eindelijk eens na de tijd. Heb ik ook eens rust in mijn buik
Ik wist echt niet dat het allemaal zo kon! Als je op internet zoekt vind je de meest enge verhalen over seks en zwangerschap enzo.. Dus ik dacht echt dat het er voorlopig niet in zou zitten! Manlief werd al depri
Geniet er gewoon van hoor! Ik ben op dit moment ontzettend misselijk dus hier komt het er niet vaak van nu. Manlief vindt het jammer maar snapt dat wel. Als je een miskraam krijgt na seks dan is dat meestal omdat het vruchtje toch al niet goed is, seks versnelt alleen het afstoten dan. Verder is bekend dat een hoogtepunt rond de bevallingsdatum de weeën soms op kan wekken.
Ik heb alleen nog meer zin sinds ik zwanger ben lijkt wel als onze eerste weekjes samen wonen zeg maar haha.. ik heb wel sinds 15 weken meestal veel harde buiken na de seks en daar maakte ik me eventjes zorgen om. Ik doe het daarna gewoon rustig aan en dan is alles prima Oja en condooms doen we niet aan, kans op infectie is volgens mij wel erg klein!
Condooms moet je alleen gebruiken als de vliezen gebroken zijn (wil je dan nog wel seks...?) en na de bevalling tot aan het stoppen met vloeien, vanwege infectiegevaar. Sommigen beweren dat sperma de bevalling opwekt, maar het is mij een raadsel hoe je lichaam dan kan aanvoelen dat het "tijd" is in plaats van dat je zegge 30 weken bent
Haha ja meer zin heb ik ook! Alleen ml ziet het niet zitten, maakt niet uit wat ik doe. Heb met 19 ,21 en 23 weken bloedverlies gehad dus is zowiezo beter voor ons om geen seks meer te hebben, dan maar op een ander manier he hihi.
Stomme vraag misschien, maar zoals nu bij mij in het begin, heb je dan eigenlijk altijd bloedverlies na de seks? Of gebeurt dat maar af en toe?
Dat weet ik niet, mss dat je het vaker krijgt maar mss ook niet. Bij mij kwam het bloedverlies niet door de seks want die hadden we toen al niet meer.... We hebben het paar x geprobeerd in begin maar deed me echt pijn, mss dat ik meminder kon oontspannen ofzo
Ik heb het pas voor het eerst gehad dus met 21 weken....Daarvoor nog nooit!! En hebben het er echt niet rustiger aan gedaan... Zeker in het begin niet, toen was mijn libido behoorlijk hoog... Nu al een stuk minder ( helaas voor mijn vriend ) Maar vond het bloedverlies erg eng... Maar vanavond toch maar eens rustig weer een poging doen...bij weer bloedverlies stop ik er gewoon mee hahaha Heeft manlief maar pech...dan idd op een andere manier
Oke.. Naja ik weet niet of het bij mij gebeurt want tot nu toe durfde ik het nog niet Maar we gaan het wel zien..
En hier wil ik wel,maar is mn man erg voorzichtig...meer als 1 keer per week gebeurt t nu niet,snik...
Begin was ik ook heel angstig...maar manlief was heel lief en zou erg voorzichtig doen...daarna gewoon normaal gedaan Ooow neej, vriend heeft vrij hoof libido Normaal gesproken zitten we wel aan 2/3 keer per week...nu 1x wel even genoeg hahaha In het begin was het bijna elke dag...dat inderdaad mijn vriend even zoiets van van pffff nu even niet hoor