Nu ik het boek 'Is your body baby friendly ?' heb gelezen van Dr. Alan Beer wil ik dit graag laten onderzoeken. Ik heb ook al net dit bericht geplaatst bij de vruchtbaarheidsbehandelingen omdat ik toch graag snel een keuze wil maken. Ik heb afgelopen week mailcontact gehad met de Alan Beer Clinic en zij gaven mij aan dat ik in principe helemaal niet zelf langs hoef te komen, maar dat alles via mail kan gaan. Ook de bloedonderzoeken kan ik dan hier doen en alles wordt dan naar Amerika opgestuurd. Ik lees hier op het forum wel veel over Dr. Pf in Dusseldorf. Ik las bij iemand (weet even niet meer zo snel bij wie) dat ze wel had gekeken voor deze optie om alles naar Amerika te sturen maar het iets te ver vond gaan. Ik vraag me af waarom naar Dusseldorf gaan dan wel een optie is. Maar als ik gewoon alles zelf vanuit NL kan laten doen en bij de originele kliniek dan vind ik dat ook prima. Wel ziet het er erg duur uit, maar dat is dan toch ook zo in Dusseldorf? Tja..ik twijfel nu heel erg. Heeft er iemand ervaring met de onderzoeken met de kliniek zelf en hoe ging dat met het opsturen van het bloed? Ik kan me er geen goede voorstelling van maken...Krijg je dan van het laboratorium je bloed mee in een speciale doos oid? Graag hoor ik ervaringen en waarom je het juist wel of niet hebt gedaan.