Hallo, Ik ben nu 17 weken en 5 dagen zwanger, en heb al een enorme buik! Hij is ook erg stevig en ook al groeischeuren erin. (heb verder geen kinderen). Mijn zus zei dat ze pas zo'n buik had bij 6 maanden toen ze haar eerste kreeg. Hebben meer mensen zo snel een dikke buik? Is dit wel goed?? Ik voel mijn buik ook echt groeien. Ben er wel heel blij mee hoor!! Dat ik al een dikke buik heb !! Maar maakte me toch een klein beetje zorgen. Groetjes
Gelukkig, ik ben niet de enige. Ik ben nu 17 weken en 2 dagen en ik heb het gevoel dat afgelopen weekend mijn buik "ontploft" is. Het mag nu nog wel iets toenemen, het is nu vooral een dikke buik alsof een paar kilo te veel weeg. Het mag er iets meer zwanger uitzien. gelukkig ziet de huid zelf er nog goed uit, maar ik ga wel als een gek op zoek naar een goede creme om mijn huid voor deze groeistuipen te beschermen.
ik ben 13 weken en 3 dagen zwanger. en ik krijg nu ook al best een buikje maar is nog niet echt een zwanger buikje is nog erg slap dus mag wel wat steviger worden. hahaha nou ja we wachten rustig af en we zien het vanzelf. wanneer word een buik strak?
Hallo, Ik ben 21 weken en als ik de andere buikfoto's bekijk dan ben ik ook al super dik. Mijn moeder vroeg onlangs nog of ik er wel zeker van was dat er maar eenje inzat... Een vriendin van me is even ver als ik en zij is belange nog niet zo dik... Het zal wel van persoon tot persoon afhangen zeker? Gelukkig is het bij mij wel enkel mijn buik die zo dik staat, voor de rest ben ik nog nergens bijgekomen. Oef.... Groetjes, Nanske
Hier juist een bescheiden buikje, mijn schoonzusje is wat minder ver dan mij en heeft een veel dikkere buik..
Hoi, ik ben nu bijna 17 weken zwanger en heb voor mijn gevoel ook al een enorme buik. M'n buik begon met 12 weken al flink te groeien en de laatste 2 weken is het een echte 'zwanger' buik geworden, dus mooi stevig en rond. Heb gelukkig nog geen last van straie, maar ik smeer braaf elke dag met Zwitsal Mama, in ronde bewegingen, dus hoop dat het helpt. Het scheelt ook dat ik van mezelf al een buikje heb, dus huid is rekbaar genoeg! Hebben jullie ook dat jullie zo schrikken van je buik als je jezelf in de spiegel ziet? Je ziet je buik natuurlijk altijd van bovenaf, en dan lijkt het wel mee te vallen, maar als ik dan langs een spiegel of raam loop dan schrik ik altijd een beetje dat mijn buik al zo groot is! Ben er trouwens wel blij mee, voel me daardoor wel echt zwanger Zijn jullie veel aangekomen trouwens? Ik 4 kilo, en dat valt me wel mee als ik mijn buik zie! Meiden, laten we trots zijn op onze buiken en ons niets aantrekken van wat anderen zeggen! (haha, moet vrijdag naar de vk, toch maar even horen wat zij zegt....)
Hier ook ja! Vind mijn buik echt groot. Heb vaak 's nachts buikpijn, en heb dat 's ochtends altijd het idee dat mijn buik enorm gegroeid is. Zal wel aan mij liggen hoor. Vind het wel leuk! Eerst zag je mensen twijfelend naar mijn buik kijken, maar nu vragen ze er echt om. Super!
Ik heb soms echt het gevoel dat ik m'n buik voel groeien. Alsof mijn vel zegt dat hij nu wel groot genoeg is! Ik ben 2 kilo aangekomen, volgens mij weegt die hele buik al meer dan dat! Ik zie mijn tenen niet eens meer als ik sta..
Ik ben nu ongeveer 3 kilo aangekomen. Misschien ietsjes meer. Ben blij dat het niet vreemd is als je buik nu al best groot is. Groetjes
Ik vind het bij mij nog wel meevallen. Mijn buik is nog best slap, en omdat ik een diepe navel heb lijkt het nu meer alsof ik gewoon veel te veel gesnoept heb, hahaha. Dus eerder twee vetrollen dan een mooie stevige zwangerbuik. Maar ik wacht het wel af! Dat verschilt toch enorm per persoon??
Bij de eerste was mijn buik al heel groot, maar nu is het helemaal een enorme buik. Ik ben nu 6kg aangekomen. Ik vind het veel, maar mijn vlos vindt het meevallen voor een tweede......
nou bhier nog een hoor. was gister bij tandarts. en die wilde een foto maken ik meteen nou lijkt me niet want ben zwanger. jah zegt ze had ik wel gezien. maar doen we alleen niet in eerste 3 mnd en de volgende drie alleen als het noodzakelijk is maar bij jou kan het dus wel. ik dus meteen nou dacht het maar niet want ben bijna 4 mnd. en vind het dus zelf niet echt noodzaak want heb geen last van dat gaatje. ze zat echt te kijken whahah dacht dat ik al op eht eindel iep volgens mij pffff. nu heb ik dus wel dat als ik sta een mooie ronde buik heb maar als ik ga liggen zakt ie nog behoorlijk is. dus zou ook nog wel een overblijfsel van me eerste zijn maar toch hij is er wel en je kunt er echtn iet om heen. ben ook al 6 kilo aangekomen maar dit alleen in het begin nu gelukkig nog niet weer meer.
ja wat is groot das ook relatief en soms kan iets groot lijken, striemen kan je ook krijgen van een kleine buik dus zegt niet zoveel er staat geen foto in je album dus kan niet spieken.. heel veel mensen vinden hun eigen buik mega (omdat je hem moet meedragen) maar in werkelijkheid valt het vaak mee.. en wat betreft commentaar van mensen je kan op dezelfde dag horen dat je een kleine buik heb of een giga dus mensen "lullen" vaak ook maar wat..
Met 17 weken begon mij buik pas een beetje te groeien. Pas na 20 weken zagen mensen wat. En nu? Ach ja... ik heb het wel ingehaald geloof ik...
Hoi Fleur, Ik ben net zo ver als jij en ook ik heb al een aardig buikje hoor, maar daar kan ik alleen maar supertrots op zijn Ik krijg wel eens opmerken van: 'zo, dat gaat hard!' Maar dat zie ik niet als iets negatiefs, en mocht dat wel zo bedoeld zijn boeiend, ik ben er blij mee en de hele wereld mag dat zien Er is trouwens nooit te zeggen of het nou normaal is of niet, iedereen is anders! Geniet! -X- Sjors