seks in laatste trimester

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MaMa, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Mn man is er heilig van overtuigd dat de baby vroegtijdig geboren wordt als we nu nog seks hebben. Hij weigert ongeacht welke bron ik hem ook voorleg dat het wel zou kunnen. Heb hem eerlijk gevraagd of hij zich gewoon niet meer aangetrokken voelt. Maar hij is echt bang zn zoon te schaden.
    Hoe hem overtuigen? Zie het echt niet zitten om vanaf week 26 tot 6 weken na de bevalling géén seks te hebben..
    11-4 hebben we gesprek gepland met verloskunde ben van plan haar te vragen hem te overtuigen maar dat duurt nog 2 weken..
    Jullie tips?

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Als hij zich door geen een bron laat overtuigen denk ik ook niet dat hij naar ons luistert......
    :D:D:D:D:D:D:D

Succes met hem, anders een toy kopen en dreigen dat je hem gaat vervangen ;):D;):D;):D

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik heb gelezen dat sperma de baarmoedermond verzacht en dus de bevalling soepeler laat lopen.. Nevermind dat de ingang zelf opgerekt moet worden en sex juist best goed is voor alle spieren daar die je hard nodig hebt tijdens het bevallen! Ik ben dus ook goed geknapt nadat we van 2x per week naar 1x per week zijn afgedwaald! Is al helemaal niet goed voor t self esteem enzo, dus ik snap je helemaal!

4. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    @ void - dat is ene goeie, wist ik heel nog niet! mooi dreigement als we niet vaak genoeg seks hebben scheurt dadelijk alles open :p

@ DotjePK - hahah hij schrok zich te pletter toen ik zei dat hij dan wel 4 maanden geen seks kon willen maar ik dat niet van plan was, en hem subtiel vroeg met wie ik het dan moest doen :p Toen ik zei of ik het nu zelf doe of jij dat maakt geen verschil wilde hij spontaan weer ;)

Nou hopen dat we dat vol kunnen houden tot week 40 * zucht mannen en dikke zwangere buiken..

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Haha you go girl! Veel plezier:D:D:D:D

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Tsja, mijn man blijft nu meestal ook uit de buurt. Hij vind t meer een naar idee als die kleine net aan het trappelen is om dan ehhhm...:) :)
    Heb er zelf niet veel moeite mee

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Inderdaad en het is nu niet zo dat ze een keer ff hebben geniest en toen zat er een spartelende babba in onze buik, relaxation is allemaal vele malen beter dan stress voor babs en die krijgt er nu helemaal niks van mee.. Toen ik tegen VL zei dat mensen ook gewoon sex hebben om de bvalling op te wekken begontie ooknte gillen.. Oeh das toch niet leuk de l#£ van je pa zo dichtbij.. Ik kon mezelf echt voor me kop meppen.. Alsof het dan ineens anders is.. Baby zit veilig en diep ingepakt.. :/

8. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Pfff..ben blij dat ik geen weigerende man hebt.

Maar goed, als je hem niet kan overhalen tot daadwerkelijke seks kan je natuurlijk ook overstappen op ander werk. Beetje handwerken samen, heel gezellig!:D Of wil hij dat ook al niet meer?
    Succes!

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Aaaah balen dat hij niet wilt!!
    Mijn vriend had er gelukkig geen moeite mee. Tot aan week 40 seks gehad hoor. En niks vroeger geboren. 5 dagen later :D

10. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hier hadden we enkele dagen voor de bevalling nog seks, dochter is uiteindelijk op de uitgerekende datum geboren.

11. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    seks kan helpen om de bevalling op gang te krijgen, maar echt alleen maar als de baby en jij er helemaal klaar voor zijn! De baby zal er echt niet "te" vroeg door geboren worden!

12. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Mijn man wil het ook niet.. Hij vind het een raar idee als de kleine ineens gaat schoppen en is bang dat er wat met de kleine gebeurt..

Ik krijg hem ook maar niet overgehaald!

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hier bevallen met 39+ 5 dagen
    met 39+3 nog seks gehad met manlief.........

Het is maar net waar je zelf het prettigst bij voelt, en je vriend/man natuurlijk.
    Er wordt gezegd dat het de bevalling wel kan opwekken, als je lichaam en baby er aan toe is:)

14. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik zou hem wel vertellen dat hij na de bevalling ook nog wel ff moet wachten dus dat hij het er nu nog beter even van kan nemen :p;)

15. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn mam had/heeft er gelukkig geen problemen mee!
    Bij de zwangerschap van m'n zoontje tot de laatste week seks gehad (daarna kreeg ik koorts en griepig/verkouden dus had zelf geen zin meer, is ook niet echt opwindend natuurlijk). Die kleine hebben we uiteindelijk met 41+5 maar gehaald. Dus wat mij betreft is het een fabeltje dat het kindje eerder komt door seks.

Nu weer zwanger, eerste trimester, dus vooral erg moe en zelf weinig zin. Nu haalt hij mij over haha

16. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Balen dat hij niet meer wilt. Hier ook nog gewoon seks hoor en ben over 2 dagen uitgerekend dus vroegtijdig komt de baby niet ;)

Deel Deze Pagina