:( seks issue..

Discussion in 'De lounge' started by Feddar34, Mar 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb niet alles gelezen, maar Spanish fly werkt niet. Mijn zwager heeft dat namelijk bij mijn schoonzus gedaan (stiekem) en die werd er niet warm of koud van.
    Wel zou ik als jij er aan toe bent (zie dat je net bevallen bent) met een psycholoog of sexuoloog gaan praten, gezien je verleden.
    Jij en je vriend moeten wel blijven praten en niet door de telefoon! Hij moet begrijpen hoe jij je voelt en wat je denkt, maar andersom moet jij dat ook van hem weten.
    Hij zal zich best wel afgewezen voelen en wordt er misschien ook wel onzeker van, wat logisch is!
    Ik zie nu van heel dichtbij wat het met iemand kan doen als seks een isseu wordt, en dat is echt niet leuk! Ik kan hier niet alles uit gaan leggen omdat het niet over mij gaat maar mensen die ik ken en vind niet dat ik dat hier zo op het forum moet gooien.
    Als je wil mag je me er wel over pben:)
    Succes in ieder geval!!

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

Misschien een open deur, maar kunnen jullie afspreken dat je geen sex hebt? Dat geeft je misschien wat meer zekerheid en dan kan je wat meer ontspannen. Ik kan me voorstellen dat je nu als hij aan je arm al zit bang bent dat het op sex moet uitdraaien en je dus gespannen word. Het lijkt me fijn als je in eerste instantie gewoon bij elkaar kan zitten en knuffelen zonder dat je bang hoeft te zijn dat ie meteen wilt. En dan misschien eens lekker elkaar masseren zonder dat je ligt te wachten tot hij meteen wil. Dat brengt in elk geval een stukje intimiteit terug in je relatie.
    En wat de andere al zeggen, een gesprek bij de ha of sexuoloog lijkt me niet een heel gek idee. Succes, en voel je niet rot erover. Dit zijn gewoon dingen die je overkomen, en jullie komen hier echt wel weer uit.

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn

Kijk dat vind ik nou het beste idee van de dag!

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja dat is zekers een goede tip Guppienie!

ik heb daardoor zelfs een keer andere anti depressiva gevraagd...
    dat hielp ook!

miss ook een idee?

sterkte met alles en hoop echt van harte dat jullie er samen uit komen!

5. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt door alle berichten.
    en dat je je niet meer schuldig voelt door zijn gedrag. als je eraan toe bent heb je gewoon proffecionele hulp nodig maar op jou tijd en niet op die van hem.

ik ben op mijn 17e verkracht en geloof me dat achtervolgt je nog decenia lang. mij toenmalige man is jarenlang heel geduldig geweest. en ik heb er ook lang hulp voor nodig gehad.

6. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    @ Faye23,

Je mag mijn vent wel lenen? Die zit graag samen met je op de bank een filmpje kijken i.p.v. seks ;)

Maar ik snap je erg goed! Inmiddels 5 jaar geleden ben ik ook "aangerand" door een vader van een toen nog vriendinnetje!
    Die man hield me vast en ging met z'n hand op plekken waar hij niet hoorde te zitten!
    Gelukkig kwam op DAT! moment net zijn dochten ( mijn vriendin ) thuis en voelde ik me gered, maar dat gevoel heeft me jaren na gejaagd! En nog steeds....

Als mijn vriend me op een verkeerde manier vast heeft, dan krijg ik echt een paniek aanval en hij begrijpt dit erg goed!
    Inmiddels woon ik in het zuiden en die kerel in 't oosten, maar toen ik daar nog woonde zag ik hem nog regelmatig en hij sprak me ook wel eens aan op een vieze geile toon!!
    Ik kreeg altijd hypo aanvallen! Tot ik eens in de stad was en die vent zag lopen en ineens omdraaide en een andere weg koos om naar huis te gaan, toen was mn vriend het zat!
    Hij wilde de winkel naar binnen gaan, waar die kerel net naar binnen was gelopen! Gelukkig heb ik hem nog tegen kunnen houden, want die vent was met zn gezin en dat vond ik gewoon niet kunnen.

Eerlijk gezegd; als hij niet met zijn gezin was geweest, dan had ik mijn vriend zn gang laten gaan!

Ik denk dat het echt héél belangrijk is, dat je hier samen goed over praat en het is voor hem moeilijk te begrijpen hoe jij je voelt natuurlijk! Maar ik denk dat je dit toch moet proberen.
    Seks is belangrijk in een relatie, maar absoluut geen must!!
    Praten jullie openlijk over de seks?

In iedergeval héél veel sterkte!!

7. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    1,106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    dankjewel voor jullie berichtjes!
    Gisteravond heeft mijn vriend zijn excuses aangeboden, hij was boos op zichzelf dat hij zich zo had laten gaan.
    We hebben het er over gehad en zodra we zijn verhuist gaan we samen opzoek naar therapie.
    Ik denk dat ik gewoon nog een hoop te verwerken heb.
    Ik denk dat ik het idee van Guppienl ga opvolgen, dat is namelijk een goed idee!
    Nogmaals bedankt voor jullie begrip en ideetjes!
    Liefs!

8. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    heel veel sterkte!
    en wat fijn dat jullie nu in gesprek daarover zijn samen en samen therapie willen gaan volgen!

succes met alles!
    Liefs!

9. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik begrijp in welke situatie je verkeerd. ik ben ook misbruikt door mijn ex. en mede daardoor aan de anti-depressiva geraakt. wij hadden ook al heel lang geen sex gehad. en daar leed mijn vriend(nu man) ook heel erg onder. als je meer wilt praten mag je me absoluut een pb sturen hoor. dat lucht misschien ook een beetje op he. veel sterkte

10. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Fijn dat je man ook inziet dat het niet netjes was op deze manier, maar ach we zeggen en doen allemaal weleens slechte dingen als we boos zijn toch?
    Super dat jullie er samen aan gaan werken!

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb niet alle pagina's gelezen.

Hoop dat je er goed met je vriend over kan blijven praten en dat jullie dalijk samen een middenweg kunnen vinden. Tenminste iets waar jullie je beide lekker bij voelen.

Share This Page