Pfff, het moet niet gekker worden hoor. Ik heb al zo'n hekel aan die telefonische enquete's en aansmeer telefoontjes....Komen ze nu ook aan de deur:x Het was van Oxio, maar daar heb ik helemaal geen behoefte aan, zeker niet als ze aan de deur komen.... Zo dat moest ik eventjes kwijt
Ook zo leuk rond de kerstperiode dat van die lieve kleine kindjes je persoonlijk de krant komen overhandigen en prettige feestdagen wensen in de hoop wat geld te vangen :S...
verschrikkelijk he, ik irriteer me nu mateloos aan die engelse tuinmannen die hun diensten willen verkopen en het woordje NO niet kennen.. pfff
Haha ja inderdaad ik zei ook tegen hem: "Normaal gooi ik de hoorn erop als ze bellen en dus doe ik nu de deur dicht." Toen vroeg hij nog of ik echt geen goedkopere maandlasten wilde hebben waarop mijn antwoord was:"Doeidoei" Normaal ben ik niet zo'n bijterd maar hier kon ik ff niet tegen hoor....Pffff Haha vind het eigenlijk wel goed van mezelf O, ja, om dan over glazenwassers maar niet te spreken:x
tuinmannen en glazenwassers, hier geen last van, wel mannen die onze container willen schoonmaken, "want alle buren doen ook mee" zei hij, ik deed het niet en ik kreeg er spijt van volgens hem, bleek later dat geen enkele buur mee deed nog liegen ook dus!
Ik heb eens iemand van oxxio bijna van mijn oprit afgeslagen. Die man wilde niet weggaan en werd zelfs grof.. Toen had ik het gehad. Heb hem gezegd dattie 5 seconden had om van mn oprit af te gaan, anders zou ik hem eraf meppen. Wat een adrenaline kick had ik toen.. Nu voel ik me er wel een pietsie beschaamd over, maar toen vond ik het best een girlpower-actie 8) Ik haat verkopers aan mn deur.. Blijf altijd beleefd, maar ze moeten zelf niet grof worden als ik geen interesse heb
Hier stonden ze laatst van de Nuon voor de deur, ook bijna weg moeten slaan! en brutaal, niet te geloven. Ze stonden gewoon al bijna binnen met één voet en nodigde zichzelf ook nog even uit voor koffie MOOI NIET DUS! Hup, die deur dicht!
haha bij mij laatst, 2 mensen van amnasty. "hallo mevrouw, mag ik me even voorstellen" Nou zo krijg je bij mij geen geld los!
ooo kijk alsjeblieft uit voor die Oxxio lui! Ik werd een keer gebeld op een avond of ik wat meer informatie wilde ontvangen. Dit wilde ik wel. ze ging mijn gegevens noteren en toen kwamen we bij mijn bankrekeningnummer aan... Deze wilde ik niet geven, leek me niet echt nodig als je alleen wat informatie krijgt. Gesprek was dus ook snel over. de volgende dag kom ik thuis en zie ik net nog een man mijn tuinpad aflopen, kom ik binnen zegt manlief: kijk... we krijgen info van Oxxio... kijk ik eens naar wat hij heeft ingevuld en ondertekend, staat er boven: leveringovereenkomst en het was tegelijkertijd ook een machtiging voor automatische incasso én het recht om het contract bij onze huidige leverancier op te zeggen! Nou ik dacht dat ik doordraaide!!! Niet alleen grote ruzie met mijn man gehad.. (vond het echt heel ondoordacht en daarnaast had ik hem uitvoerig verteld over mijn telefoongesprek van de vorige avond, daarnaast hadden de vorige bewoners van dit huis Oxio en krijg nog steeds post en aanmaningen e.d.) gelijk een aangetekende brief de deur uit...vele telefoontjes e.d. e.d. Uiteindelijk kreeg ik gelukkig bevestiging dat alles ongedaan was gemaakt. Kreeg daarna een welverdient sorry-ik zal het nooit meer doen- bloemetje van mijn man. Maar mensen, let op. Je tekent voor meer dan je denkt! xxx
Dat verhaal ken ik ja, dat je er ineens aan vast zat. Was een hele uitzending over bij Radar dacht ik.. Of Kassa.. naja, in ieder geval ging het over die oplichters.. Mensen die met moeite nog hun geld terugkrijgen en pas kunnen opzeggen als er een hoop papierwerk is verstuurd... pff
zo pak ik het nu ook aan. eerder luisterde ik nog braaf nu dus echt niet meer. vraag gelijk of ze wat komen verkopen zo ja? dan zeg ik dat ik geen interesse heb. werkt eigenlijk altijd wel!
Bot afkappen kan ik meestal niet. Vooral niet aan de deur. Vind het vervelend om mensen te onderbreken dus laat ze altijd hun verhaal doen. Zijn ze erg blij mee als ik na 15 min alsnog zeg geen interesse te hebben Had toenvallig net iemand aan de telefoon van de blije babydoos. Hij begint ermee dat je een bon krijgt voor gratis babyspulletjes. Komt het er op uit dat hij een afspraak wil maken voor een thuis bezoek. Dan gaat iemand kijken naar mijn verzekeringen enz. Ben toen wel even een beetje bot geweest en heb opgehangen.
oh vershrikkelij vind ik het! ben de afgelopen week al tig keer gebeld voor van alles en steeds maar weer zeggen nee geen interesse en nog gaan ze door vragen! laatst belde er een vent die zegt ja mevrouw u had ons gebeld dat u een probleem heeft met uw abonnement? uhhh heb geen abonnement? nou u heeft ons wel gebeld mevrouw... nou dacht het dus echt niet... dus ik wil ophangen vraagt hij ineens en mevrouw wat dacht u ervan om goedkoper te kunnen bellen? ooooh dat is dus jullie smoes! erg hoor om op deze manier mensen een poot uit te trekken!! heb gewoon opgehangen... bet hij ook nog terug!! lef hebben zeg!! de volgende die belde heb ik gelijk de mond gesnoerd en opgehangen... toen belde er nog iemand en toen dacht ik even irriteren... heb het hele verhaal aangehoord over een kpn iets en stelde allemaal erg domme vragen en toen deed ik net of ik het wilde en nadat hij alles klaar had en dus nog niks bevestigd had of gegevens had zei ik nou nee toch maar niet daaaag... haha daarna me meteen geregistreerd in het bel me niet register!! hopen dat het werkt!