Seks laatste trimester, pijnlijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Sinds mijn zwangerschap heb ik totaal geen zin in seks. In.het begin lukte het 1 keer per week nog wel, maar na 20 weken werd dat al heel snel minder. Inmiddels alweer zo'n week of 4 geleden dus ik dacht, het moest er maar weer eens van komen. Ikhad ook echt wel zin hoor! Maar zodra hij naar binnen ging:$ PIJN!!!

Heb hem gezegd op te schieten, want mijn zin was direct weg natuurlijk. Elke beweging die hij maakte deed gruwelijk veel.pijn. Gelukkig was het snel klaar, maar na die tijd hele pijnlijke harde buik, en mijn k···· staat in brand! Auw wat een pijn:(

Ik ben zo teleurgesteld! Helemaal omdat ik ook echt weer eens zin had.
    Hoort dit erbij??? Hebgezegd dat dit tot de bevalling de laatste keer is! Mijn mannetje vond het zo erg voor mij, heeft wel 1000x sorry gezegd

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Het zou kunnen zijn dat je misschien een vaginale schimminfectie hebt. Daar ben je tijdens de zwangerschap erg gevoelig voor.

Bij mij doet het alleen pijn aan mijn baarmoedermond voor de rest niet.

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Als je onderkant brand dan heb je hoogstwaarschijnlijk een schimmelinfectie.
    Even naar ha voor eitjes of zalf.

4. mappel

mappel Niet meer actief

Schimmelinfectie is het zeker niet, heb ik deze zwangerschap al heel vaak gehad en dat voelt echt heel.anders, ook brandend, maar dan schrijnend. Nu voelt het niet alsof er wondjes zitten, maar een zeurende brand, hoe dieper hoe erger...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat er iets moet zijn lijkt me logisch, want eerder had je er geen last van.

Zou het zeker even laten nakijken....

6. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Misschien heeft het te maken met dat er al een wat langere tijd tussen zit?
    Dat heb ik zelf ook als het even geleden is.. Lijkt wel alsof het dan weer wat nauwer is geworden :p

7. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Zo'n pijn had ik inderdaad als ik een infectie had. En als er wat langere tijd tussen zit heb ik inderdaad pijn bij het naar binnengaan en bij de eerste ehm.. "bewegingen" zeg maar ;) alsof het vanbinnen op slot zit. Zowel in als nu na de zwangerschap, dat had ik altijd al. Maar dat in brand staan erna.. nee dat had ik alleen als er iets mis was van onder.

8. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik zou het toch ook eens laten nakijken, want dat klinkt mij ook niet helemaal normaal.

Hier doet het ook pijn, maar ook vooral aan de baarmoedermond, helemaal niet fijn meer op die manier.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat had ik ook inderdaad.. Toen ik nog in Nederland woonde zaten er elke keer vier weken tussen de bezoeken van m'n vriend, en iedere keer was het bij de eerste keer weer even 'Oei, ohja'.. :p

Daar ben ik echt doodsbenauwd voor, gelukkig heb ik nog steeds erg veel zin, dus 3-4 keer per week is het toch zeker nog wel.. Ook hier doet het af en toe hele erge pijn in m'n buik, denk dat het aan de positie ligt, want als we wisselen is de pijn weg..

Ben nu al bang voor na de bevalling. :):(

10. babymama87

28 sep 2013
    65
    0
    0
    Ik ben niet zwanger, maar dat branderige wat je omschrijft tijdens en achteraf heb ik soms ook wel als het net niet nat genoeg was. dus wel nat genoeg om er blijkbaar helemaal in te kunnen maar niet nat genoeg voor alle bewegingen. dan voel ik 1-2 dagen dat branderige nog na en vooral bij het plassen.

11. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Herken hier ook wel de branderige pijn er na. Hier ook erg weinig tot geen zin in seks. Maar met genoeg voorspel komt de zin wel. Zorg voor voldoende glijmiddel.

Maar zelfs dan heb ik er na ook wel een wat branderige pijn. Alsof het wat uitgerekt/ miss licht beschadigd is. Maar na een dag is de pijn al weer weg. Het is ook niet echt pijn vind ik maar gewoon vervelend vooral bij het plassen.

12. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ??? dat je hem nog door laat gaan? Sorry, is misschien niet je vraag maar als elke beweging pijn doet zou ik hem toch zeker duidelijk maken dat het op deze manier klaar is. Dan maar op een andere manier afmaken...

Het zal waarschijnlijk wel een schimmel of zo zijn. Het is niet omdat het in het laatste trimester is dat dan pijnlijker zou moeten zijn. Ik had alleen de laatste keer achteraf heel erg last van mn bekken, maar dat is nog wel zwangerschaps gerelateerd.

13. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    als je te droog was en toch sex hebt gehad wil het wel eens iets beschadigen, je gaf al aan dat het zeer deed, was je erg droog dan is dat waarschijnlijk de reden.......veel sterkte...

enne als het pijn doet waarom dan doorgaan... wij zjn er heel eerlijk over beiden moeten willen en het lekker vinden anders stoppen....

14. mappel

mappel Niet meer actief

Weet ik wel, maar ik.vind het voor hem zo vervelend. Hij geeft ook aan erg te balen van ons seksleven op dit moment en aangezien ik ook best zin had..... anders was het niet gebeurt. Ik dacht, ik zet mijn tanden wel even op elkaar, anders vind ik dat voor hem zo vervelend. Hij wist tijdens de seks niet dat ik pijn had, heb ik hem daarna pas gezegd.

15. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Als het geen schimmel is mss wat glijmiddel halen, mss is het dan wel prettig voor jou.

16. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ja ik denk ook aan of te droog of een schimmeltje.
    Ik ben nu 30 weken wat ik merk dat ik wel zin heb maar mijn lijf is niet zo flexibel meer dus draaien en posities gaan niet zo makkelijk meer :D

Toch even anders langs de HA of bespreken met je vk!

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Vind je niet een beetje rare zin "beetje opschieten" je stopt toch zodra het pijn doet lijkt me wel zo verstandig in elk geval, dat je man zoiezo nog zin heeft als ie je bewust pijn doet, die van mij zou geeneens willen zijn zin is dan ook meteen weg... het moet voor allebei lekker zijn en anders niet is hier in huis ons motto , zo blijft het leuk!

Voortaan gewoon meteen stoppen als iets pijn doet want anders krijg je daar echt last van hoor!

18. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ik herken wel dat het heel anders voelt. Het voelt een stuk nauwer (door betere doorbloeding denk ik), alsof alles opgezet is, dus daardoor is het een stuk gevoeliger.
    Dat is op zich prima natuurlijk ;), maar glijmiddel is dan geen overbodige luxe, anders raakt het snel geirriteerd.
    Daarnaast lijkt er minder "ruimte" voor het wildere werk, dus dat wordt hem gewoon niet - het moet allemaal heeeeel rustig anders doet het pijn.

Met wat aanpassingen hier en daar kan het ook nu nog echt wel leuk zijn, ook voor jou.
    Het lijkt elke keer weer een nieuwe zoektocht naar wat op dat moment het beste werkt. Dat zal naar het einde van de zwangerschap toe zo blijven, en daarna krijg je de bevalling nog. Geef het niet op, werk er samen aan, ik denk dat hij maar al te graag aan jouw wensen zal willen voldoen op dat vlak, want er allebei van genieten is stukken leuker, en een gezond sexleven is belangrijk voor jullie relatie, zeker in deze heftige tijd van veel veranderingen.

19. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik heb geen verschil gemerkt tot nu toe, we gebruikten wel eens glijmiddel erbij trouwens. Maar nu ons meisje is ingedaald en ik haar hikjes wel heeeeel erg laag voel, komt ie er niet meer in, haha.. gelukkig is mijn man enorm begripvol. Over zo'n 12 weken gaan we weer als alles goed gaat ;) hoewel we gek zijn op seks, is dat gelukkig niet de bindende factor in onze relatie. Ik zou wel je grenzen aangeven hoor, pijn tijdens de seks lijkt mij een beetje het doel voorbijstreven..

20. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik herken dat branderig gevoel ook...
    Waarschijnlijk is het idd toch te droog daaronder...
    Misschien toch onbewust iets psychisch, zoals je zelf al zegt: Het is 4 weken geleden dus het kan wel weer.
    Niet echt een gedachte om opgewonden van te raken ;).
    Succes!

Deel Deze Pagina