Wanneer stond bij jullie de kinderwagen enz in de woonkamer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dus wanneer had jij alles in je woonkamer klaarstaan?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Met 34 weken hadden we echt alles wat nodig was.

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb sinds deze week de box in de huiskamer staan, zodat de katten er vast aan wennen en de kinderwagen staat al heel lang in de babykamer..

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe ver ben je nu dan?

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ohja, das wel handig om te zeggen ;)
    Ik ben nu precies 35 weken.

6. gusto

gusto Niet meer actief

De kinderwagen heeft bij nooit in de woonkamer gestaan :D maar ik had alles klaar rond de 35 weken.

7. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Met een week of 34 was hier alles klaar.

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Bij de eerste vanaf het moment dat het geleverd werd: week of 28. Maar hadden toen ook meer dan genoeg ruimte ervoor in de kamer zelf (en juist niet om het op te slaan). Bij de tweede (ander huis) pas richting een week of 37, vond de box een sta in de weg en de kinderwagen ook :p Bij de derde stond de kinderwagen nog voor gebruik in de gang dus moest alleen omgebouwd worden en dat deden we pas in de kraamweek. Box met 38 weken toen de kerstboom naar zolder ging, kon die meteen van zolder en in de kamer ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha grappig bedacht ik me net ook ...:p hoeft natuurlijk niet :D

@hyterisch ja toch wel :D

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb sinds een weekje alleen de box klaarstaan in de woonkamer. M'n kinderwagen ligt nog steeds in de garage van m'n ouders. Daar heb ik de eerste week (of 2 weken) sowieso niks aan. Maandag word ik trouwens ingeleid!

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij onze zoon heeft mijn man de box in elkaar gezet toen mijn vliezen braken. Tot die tijd heeft hij op zolder gestaan. Volgens mij heeft de wandelwagen heel lang op de babykamer gestaan, maar ik weet niet meer wanneer we die naar beneden hebben gehaald. Na de bevalling of ook vlak ervoor, denk ik.

Nu staat het allemaal al weken beneden. Ik denk zo ergens tussen de 32-35 weken ofzo? Maar nu waren we zowel op zolder aan het klussen als de babykamer in orde aan het maken. We hadden daardoor geen ruimtes meer over om die spullen ergens anders neer te zetten. Inmiddels heb ik de box netjes in orde gemaakt, met de bovenplank er in, speelkleed en wat speelgoedjes. Maar dat is omdat onze zoon sinds gisteren een baby heeft :D (Hij wel, die van mij laat op zich wachten.) Voorlopig mag zijn pop af en toe in de box.
    Maar tot gisteren lag de box volgestapeld met de maxicosi, wipstoel en allerlei ander babyspul dat lag te wachten op een betere plek.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Herkenbaar tupp....
    Hier staat de box ook al op wan t hij moest van de kinderkamer af... De kinderwagen kan nog even blijven staan die heb ik uit elkaar gehaald.

Maar eens kijken wanneer ik m onder ga opzetten

13. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Box nadat de kerstboom weg was. Dus met 26 weken, was een mooie verzamelplek voor zooi. Kinderwagen werd in week 33 geleverd denk ik dus niet meer opgeruimd.

14. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Eind januari ga ik hier de box opzetten, zo kunnen de katten alvast wennen. De wandelwagen staat al een tijdje boven klaar. Die haal ik de dag voor de keizersnede naar beneden.

15. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Hier staat de box al in de woonkamer (gekocht via MP, en mijn man heeft hem maar meteen opgezet :) ), en de kinderwagen komt pas eind januari, ben dan ongeveer 36 weken.
    Verder heb ik de meeste spulletjes wel al in huis.
    Wiegje gaan we pas in januari opzetten.

16. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Wandelwagen zetten we pas klaar als het nodig is. Denk pas ik ben bevallen
    Wiegje gisteren in elkaar gezet door me man en daarna ook bekleed

17. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    K ben 36 weken en heb nog geen box... Maxicosi staat sinds van de week klaar met een soort mini vluchttasje voor de baby. Voor mezelf gooi ik af en toe wat in een tas.

18. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hier rond de 35 weken.

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ben nu 38 weken en er staat nog niet beneden. We hebben wel alles in huis maar de box staat nog uit elkaar op de babykamer en kinderwagen staat daar ook.

20. Marpunt

Marpunt Actief lid

26 jun 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wagen en box staan nog uit elkaar in de schuur, bedje niet opgemaakt want wil kraamzorg vast zelf doen... Tas met maxicosi staan wel klaar... Ik ga box pas in elkaar zetten tijdens de eerste weeën, haha, of daarna :)

Deel Deze Pagina