Zoals de topictitel zegt; wanneer voelde jij het kindje bij je eerste zwangerschap? Ik zit pas op 13 weken, maar ben zoooo benieuwd wanneer ik voor het eerst een kriebeltje ga voelen of een plopje. Dus laat maar weten, dan weet ik vanaf welke week ik extra op moet gaan letten Ook vraag ik me af of je zeker wist dat het je baby was? En niet je darmen, of je verbeelding, of wat dan ook?
Is heel verschillend per persoon Ben 21 wkn en voel nog niks geen kriebels/plopjes ect sommige met 16 weken soms eerder en sommige pas na 20 wkn
Ik voelde mijn eerste met 17 weken. Dacht ook dat het mijn darmen waren, maar dat was niet zo! Ik schrok echt van de bank en was helemaal gelukkig!!!
Ik heb de eerste dingetjes gevoeld toen ik 17+ weken was, maar dat herkende ik nog niet echt. Had wel een vermoeden, maar het had net zo goed een onrustige darm kunnen zijn Het ligt ook aan hoe je placenta ligt... Nog heel eventjes wachten dus..
Met 17 weken had ik een vermoeden, met 18 weken wist ik het zeker en met 19 weken is het bevestigd met een echo. Een heerlijk gevoel!!
Sinds een paar dagen, dus 17 weekjes. Eerst twijfelde ik of het niet iets anders kon zijn. Maar na een paar dagen steeds dezelfde 'plopjes' net op het moment dat ik 's avonds even rustig ga zitten weet ik het zeker.
Met een week of 15 een vermoeden, met 16 wkn wist ik het zeker. Was nog wel heeeeel zachtjes hoor. Vanaf een week of 19 echt al schopjes enzo. En nu lijkt mijn buik af en toe wel een flipperkast
bij de eerste met 22 weken en had mn placenta aan de voorkant en ik ben van me zelf niet zo heel erg slank. Dat speelt dus allemaal mee. Vaak "weet" je het wel als je het voelt. Geen idee waarom maar ik voelde indd een plop en ik wist meteen dat het Tycho was.... Toen ben ik ermee gaan spelen en bepaalde momenten op de dag voelde ik het regelmatig: als ik bijv op de bank zat na een dag werken of druk te zijn geweest. Ben benieuwd of ik nummer 2 eerder ga voelen. Omdat ik nu weet waar ik op moet letten zeg maar. Whahah we zullen zien! xx
Eerste met 15 weken en een paar dagen. Tweede met 13 weken. Had wel grote kinderen, weet niet of dat ook iets zegt.
Met 14 weken kriebels plopjes, rond 17 weken duidelijke schopjes. Manlief heeft het ook al goed kunnen voelen.
17wk bij de eerste.. als ik in bad zat was het nod duidelijker te voelen (zat in wk 17en 18 dus iedere dag in bad ) bij de tweede voelde ik het duidelijk vanaf 14 wk.. ben benieuwd wanneer t nu begint
Voor de zwangerschap 85 kilo, niet echt een slanke dame dus, voor 1.65, Met 16-17 weken kriebels en plopjes, placenta ligt aan de achterkant. Nu heeft mij man m deze week ook gevoelt, en volgens mij denkt de beeb dat mijn blaas een springkussen is. Zo erg dat ik er af en toe ff van schrik als hij ineens een schop naar beneden geeft.
bij Lorenzo voelde ik voor het eerst met 21 weken een plopje, was heel appart gevoel. en nu denk ik dat ik d ekleine al wel een paar keer gevoeld heb vorige week,dat herken je nu natuurlijk, dus dat is wel wat eerder .
bij mijn 1e zwangerschap had ik rond week 17 een paar plopjes waarvan ik vermoed dat het de baby was, en toen rond week 19/20 voelde ik het echt.
bij allebei mn zwangerschappen rond de 21 weken. dan voel je ook echt schopjes. daarvoor denk je wel eens; he, voel ik daar nou iets?! maar dat kunnen ook darmen zijn...