Whaaa.... moet het echt ff kwijt... Ben sinds kort naar een dorp verhuisd, zijn wel 6 snackbars hier. Op vrijdag avond om 22.30 uur zijn ze allemaal al dicht!!!! Heb echt mega veel zin in patat met pindasaus.... Mijn verbazing is misschien nog wel groter dan mijn trek....
hier degene die langs uitgaansgelegenheden zijn gevestigd zijn vaak tot laat na middernacht geopend en anders al je het echt niet meer kunt houden, misschien naar de ESSO 24 uur pomp rijden? vaak hebben ze daar ook bami's etc ( friet weet ik niet haha)
Ik woon in een stad maar hier zijn de meeste cafetaria's ook rond 23.00 gesloten. Alleen in de buurt van de stad zijn ze nog open.
lol, hier in het dorp is alles elke maandag en dinsdag zo en zo dicht ( en hebben niet eens een supermarkt). De overige dagen is de snackbar open van 16.00 uur tot 21.00 uur.
hier in de zomer tot 22 en in de winter tot 21. de supermarkt is tot 17 uur open. We hebben ook geen bezorgdiensten hier haha. 1x in de 2 weken staat er een kebabtentje. Scheelt we eten niet vaak van dat spul daardoor haha
Hier ook net de frkandellen uit de frituur.. Ik kom ook uit de grote stad en woon nu in een inieminiedorp! Snackbar 22.00 uur dicht, en op zondag en maandag niet eens geopend. Zelfs het kleine benzinepompje aan de provinciale weg hier is dan gesloten!
ik ga vandaag ook snacken n ..was op dieet maarja heb zo trek in gekregen dankzij ts als ik kilo aankom komt het door jou