hallo dames, Ik zie even door de bomen het bos niet meer Sinds bijna 2 weken heb ik veel symptomen van een zwangerschap gekregen:bruine afscheiding,pijnlijke onderbuik 24 uur per dag,pijn in mijn rug,steekjes om en om in de liezen,veel bruine vlekjes gekregen,grotere zware borsten,verminderde eetlust,bij honger luid gerommel van mijn maag/darmen. Nu ben ik op 10 april gestopt met de pil (de een na laatste pil van 2e strip) nadat ik de symptomen ondekt had vanaf 2 april. Gister heb ik een ochtend 2 uurtjes veel bloedverlies gehad en daarna heel minimaal,vanochtend nog een beetje en nu niks meer. Ik zou volgens de stripweek 21 april ongi moeten worden. Moet ik dan a.s. zondag al gaan testen en de 21e zelf? Heb namelijk al tests gedaan maar die waren negatief en natuurlijk veelste vroeg maar dat komt omdat ik geen idee heb van hoe en wat. Een ding weet ik zeker..het kan niet van mijn aankomende periode zijn geweest want dat heb ik nooit gehad. En de assistente van de huisarts zegt een mogelijke blaasontsteking maar dat geloof ik ook niet,werk zelf in de zorg en weet heus wel wat een blaasontsteking inhoudt. Graag hoop ik van jullie te horen en wens jullie allemaal een fijne dag!
Ja..het is een dooddoener natuurlijk, maar wat dacht je ervan om te testen? Als je al op 2 april symptomen voelde en je zou zwanger zijn, dan ben je dat al langer. Testen dus! (en laten weten hoe dat uitpakte natuurlijk..we blijven benieuwde mensen hier )
Ik heb ondertussen al 3 tests uitgevoerd waarvan 2 overdag en 1 vanochtend..alle 3 nega.. Als ik niet zwanger ben dan snap ik er ff op zijn plats geen hol meer van!Waar kunnen dan die symptomen vandaan komen? Ik snap het echt niet meer,heb verder nooit andere aandoeningen gehad waarvan ik zeer ziek ben geweest of iets. En rond mijn ongi heb ik nooit ergens last van behalve pijn in de onderbuik de 1e dag voor mijn ongi.. En zoals je miss gelezen hebt scheept de assistente me af met een mogelijke blaasontsteking,waardoor ik dus ook bang ben om weer te bellen.. Door al deze onzekerheid staat het huilen me nader dan het lachen! En bijna vergeten te melden,sinds 2 dagen ook last van mijn ribben echt spierpijn,wat kan of wil dat zeggen?Net onder mijn borsten...
Ik zou ook zeggen, Testen!! Dat is de enige manier om er achter te komen of je wel of niet zwanger bent.
Als zij zegt dat het mogelijk een blaasontsteking is dan moet ze dat maar bewijzen. Met een potje urine naar de ha dus. Ik heb sinds een paar maanden ook iedere maand kwaaltjes die op zwangerschapskwaaltjes lijken. Soms komt het door de pil heb ik me laten vertellen.
Nee Patrouschka heb je gelijk in. Maar heb de assistente alles haar fijn uitgelegd en tot in de details en toch houd zij het op een blaasontsteking... Heb een keer blaasontsteking gehad,jaren terug maar dat was duidelijk anders dan wat ik nu ervaar...
Ja dat kan dan ook,heb al sinds mijn 12 ongeveer de pil geslikt maar ook daar nog nooit last van gehad.
Blaasontsteking kan keer op keer anders zijn. En een gekke vraag: heb je ook problemen met je ontlasting? Want veel klachten kunnen ook duiden op een probleem emt je darmen ( ik heb zelf PDS en colitis en herken ook wel veel van je klachten, namelijk). Ik zou trouwens sowieso ff een potje urine afgeven bij de dok. Dan weet je zeker of het geen blaasontsteking is. En als die het dus niet is, heb je meer kans om langs die assistente te komen en je dokter te spreken te krijgen 9(ik heb ook zo'n waakhond van een assistente, dus ik weet hoe het werkt)
Nee heb geen problemen met mijn ontlasting.. Ik maakte voorheen altijd weinig ontlasting per week en nu nog,dat is bij mij altijd zo geweest...
Deze eigenwijze trien (excuses) gaat toch maar urine brengen,helaas wel pas volgende week vanwege mijn werk en woonsituatie.. Ben eens benieuwd!