seks na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Motherlove, 5 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Motherlove

10 aug 2008
    42
    0
    0
    Goedenavond dames,

Het is waarschijnlijk iets waar de meeste dames niet over praten..
    Een collega van mij had het over een artikel dat ze had gelezen over het lichaam na de zwangerschap.

Ze vertelde dat er vrouwen (en mannen) zijn die bijna niets meer voelen na de bevallen als ze intiem zijn.:(
    Mijn kind is bijna 1 en ik was alleen zwanger en heb nog geen partner ben nog alleenstaand dus ik weet niet of dat bij mij ook het geval is maar dat heeft mij wel erg onzeker gemaakt om een nieuw relatie aan te gaan.:(

Zijn er dames die dit hebben ervaren ruim na de bevalling, ik had er namelijk noooit van gehoord.

Liefs

;)MLove85

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Nou, ik kan je geruststellen hoor!

Ik was ook alleen en had na 2 maanden weer sex met mijn huidige vriend, en het voelde eigenlijk hetzelfde als voor de bevalling. Alleen dat het littekenweefsel af en toe pijn doet na heftige sex :)

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    ik wil alweer graag proberen ben erg benieuwd hoe het voelt!!

4. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Hier geen problemen mee gehad, na 6 daagjes waren we hier weer intiem en we hebben beide en vooral ik ;) geen problemen mee onder vonden

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Heeft bij mij erg lang geduurd hoor, maar nu gaat het weer alsof er nooit een kindje uit is gekomen. Super goed dus!

6. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ach je doet het op je eigen tempo en bij de ene is dat na een paar dagen bij de ander na een jaar. Maar ik heb dus geen verschil in gevoel op gemerkt ;)

7. Motherlove

10 aug 2008
    42
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! Ben bijna een jaar verder maar ja heb toch een kind gehad dus als je nog geen partner heb ben je toch sneller onzeker :)

groetjes Mlove..

8. Ik had 22 hechtingen, 11 in en 11 uitwendig..
    Na 6 weken hadden wij weer seks, want toen was ik gestopt met vloeien!
    Was wat pijnlijk.. Daarna gevoelig en de 3e x had ik bijna geen last meer en nu is het echt heeeerlijk, ik kom juist sneller klaar en ik vind het nog lekkerder!
    Mijn vriend die vind me nu nog wilder als anders voor de zw.schap!
    Ik voel het allemaal beter en het voelt strakker..

9. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Het duurde bij ons vrij lang voor we er weer aan begonnen, en dat lag helemaal aan mij. Ik had er absoluut geen behoefte aan en was erg bang voor de pijn. Daar had ik voor de zwangerschap namelijk wel veel last van. Maar het valt me nu erg mee, en ik voel er absoluut nog wel wat van hoor! Het voelt nu juist veel prettiger :)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik vind het wel iets minder fijn minder gevoelig na de bevalling dan ervoor. Maar nog steeds fijn genoeg :D

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier is het 4 maanden na de bevalling nog steeds wat pijnlijk, ondanks dat ik niet gescheurd of geknipt ben.

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

ben blij om dit te lezen (niet voor jou natuurlijk) Ik heb ook nog steeds pijn tijdens de sex. Na een tijdje valt het wel mee, vooral in het begin is het pijnlijk. ben wel ingeknipt dus dat scheelt ook natuurlijk.
    Moet zeggen dat een tampon inbrengen ook nog pijnlijk is.

Maar mijn gevoel tijdens de sex is niet weg hoor. Alleen doen we het nu wat voorzichtiger omdat het nog wat pijnlijk is.

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben bij wie het nog pijnlijk is. Gelukkig is het gevoel hier ook verder niet veranderd.

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi meiden,

Mag ik jullie een tip geven? Als het zeer blijft doen ga dan even naar de arts. Bij mij bleef het zo'n zeer doen. Ik dacht eerst dat ik heel erg aan het spannen was en dat het daardoor zo'n pijn deed, maar toen ik uiteindelijk bij de arts was, bleek dat ik een schimmeltje had die ervoor zorgde dat heel de boel erg droog was en daardoor ontstonden er allemaal kleine scheurtjes (au). Nu dit behandeld is, gaat alles weer super. Heb echt gewoon mijn sexleven weer terug. Ben zo blij:D!

15. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Wij hadden na een week alweer voorzichtig sex. Was best gevoelig maar nu 6 weken later gaat het prima!!

16. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    hier nog steeds wel veel last, laatst probeerde mijn vriend en ik het weer. Maar het is net of er een hechting teveel is gezet!! Het lijkt gewoon niet meer te passen en doet pijn! terwijl het wel vochtig genoeg is zeg maar.. Het is dus nog steeds niet gebeurt.

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Met onze eerste probeerde we het na 3 weken weer, en ging het al een stuk beter na 4 weken.
    Ben toen wel gehecht na een knip

Nu is pas onze 2e geboren en ging het alweer prima na 2,5 week :D
    Alleen 3 hechtingen in mijn schaamlip

18. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    De eerste keer deed wat zeer maar ja, het is ook allemaal nog beurs denk ik. Nu doet het geen zeer meer en kan ook zeggen dat het niet gevoelloos is. :D gelukkig!

19. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Het gaat hier steeds beter, gelukkig maar want was al even bang dat we nooit meer normaal sex konden hebben.

20. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    De eerste keren was het wat gevoelig, maar nu is het weer als vanouds. Heb m'n man gevraagd of het anders voelt, maar hij vindt van niet. Nu ben ik maar een klein beetje uitgescheurd en merk ik daar zelf eigenlijk ook niks van tijdens de sex.

Liefs Huismus

Deel Deze Pagina