wij hebben het bij 3 weken (d8 ik) al een x geprobeerd, maar dat bleef bij een poging want dat ging echt niet het deed echt zeer en ik bloede ook een beetje. en dat terwijl ik niet ben ingeknipt of uitgescheurd of wat dan ook... nu pas gingen we voor de 2e poging, maar nog ging het niet!! weer veel pijn en ook wat bloed.. dus eigenlijk hebben wij nog niet gesexd want dit was niet noemenswaardig. ik hoop dat het steeds een beetje beter zal gaan, maar het leek net alsof ik ontmaagd ofso moest worden:S
Gewoon geduld hebben meisje anders verpest je het alleen maar en word je straks "bang" hier pas de eerste keer na 3/4 maanden (met totaalruptuur!) en geen centje pijn, geduld is een schone zaak geef je lichaam even de tijd om te herstellen...
Voor mijn man voelt het ietsje ruimer dan voorheen. Ik voel een stuk minder dan voorheen. Door de traumabevalling heb ik waarschijnlijk zenuwbeschadigingen opgelopen waardoor ik minder voel. Dit zou heel langzaam weer beter moeten worden volgens de gyn. Heeft tijd nodig. Wat je van je collega hebt gehoord kan dus inderdaad.
Heb je maar zo kort gevloeid, of gewoon tijdens het vloeien al sex gehad. Bizar hoor. Ik moest er echt niet aan denken zo kort na de bevalling
Ja ik zat ook al met m'n oren te klapperen! Na 6 dagen al! Ik kon toen nog niet eens fatsoenlijk op de wc plassen
ik was zoiezo nog veel te veel met mama zijn bezig om aan seks te kunnen denken maar goed sommige mensen moeten blijkbaar meteen weer terug het zadel in...ppffff