Ik ben 2.5 weken geleden bevallen van een dochtertje. Na de bevalling kreeg ik te horen dat ik een aantal scheurtjes van onderen had en djt gehecht moest worden. Ondertussen zat mevrouw nog elke keer te bellen.. waardoor ik nu ook wel begin te twijfelen als het wel goed gedaan is. Ik hoop dat iemand mijn uitleg begrijpt en als dit normaal is en nog dichgroeid. Bij de opening van mijn vagina ( kant richting anus ) zit ook nog een heel klein gaatje. Dus eigenlijk heb ik 2 openingen lijkt het, alleen dan de normale en een gaatje van een halve cm ongeveer. Alsof ze niet goed heeft doorgehecht want verder is het wel dichtgegroeid waar de hechtingen zaten en die zijn er nu allemaal uit. Komt dit nog vanzelf goed? En heeft iemand dit ook gehad?
Hey ik begrijp je bezorgdheid is ook niet niks. Naar hier het zelfde. Alleen een klein stukje kleiner. Ik ben nu 3 weekjes geleden bevallen. Misschien duurt het alleen bij jou wat langer. Hopenlijk is het snel voorbij voor jou
Kan het niet zijn dat de wond is gaan gapen. Dit had ik wel, tussen mijn huid en de eerste hechting was het gaan gapen, waardoor er een gaatje ontstond dat later is dichtgegroeid. Ik zat ook meteen in kleermakerszit na de bevalling en daardoor is het gebeurd. Als je het niet vertrouwt zou ik het even laten checken door een arts!
Even contact op nemen met de ha of vk of gyn, weet niet waar je bevallen bij bent? Beter een keer te vaak als dat je straks denkt wasik maar eerder geweest
Dat gebeurd wel vaker dat de wond iets wijkt. Ik had het ook, maar is nu al weer minder. Als je er ook last van hebt zou ik even contact opnemen met VK of huisarts. Anders evt even aankijken.