Hoi allemaal, Mijn nicht is nu 39+4 zwanger. ze heeft een rot zwangerschap gehad van begin af aan. vorige week was de maat vol en zijn ze gaan inleiden. dat is tot 2x toe mislukt, ze heeft wel wat weeen maar komt niet verder dan 1-2 cm ontsluiting. nu gaan ze pas dit weekend verder kijken. wat doen ze als het straks nog niet lukt? wordt een ks ook gedaan als de moeder het zwaar heeft, of alleen als de baby in het nauw komt? die doet het overigens prima, dus daar zal het niet aan liggen. ik heb zo erg met haar te doen groetjes Marieke
dat is dan per ziekenhuis verschillend. Mijn eerste bevalling duurde 3 dagen en anderhalf uur persen. Met inleiding. Geen KS hoor. Deden ze echt als het echt niet anders kon.
Bij mij hebben ze een poging tot inleiden gedaan toen ik 37 weken zwanger was en dat was vooral omdat ik een ingescheurde buikspier had. Na 4 dagen 'gellen' hebben ze het opgegeven en moest ik weer naar huis toe. Uiteindelijk is Tess geboren met 40+2. Ze hebben mij naar huis gestuurd omdat het met Tess allemaal goed was en dus een risico namen met een ks.
ik werd toen om half 9 aan het infuus gelegd en om 15:45 is hij geboren..het kan ook goed werken maar ik heb ook al verhalen gehoord dat het toch uitgelopen is op een keizersnede
Hi Marieke, Ik ben 4 maal ingeleid en daarna zijn mij vliezen spontaan gesprongen (gelukkig) want....anders hadden ze mij naar huis gestuurd. Je lichaam kan maar zoveel aan. Kan natuurlijk zijn dat jullie ziekenhuis hierna kiest voor een keizersnee. In ieder geval...wens je nicht succes!! Groetjes, Mira
ze hebben ervoor gekozen het af te wachten en dus geen ks te doen. mijn nicht baalt daarvan, maar ik weet zeker dat ze na de bevalling er blij om is. pas maandag gaan ze verder kijken maar een ks wordt het sowieso niet. wel heel moeilijk voor haar, omdat de gyn had beloofd dat ze vorig weekend haar baby zou krijgen..
Idd ze gaan eerst helpen met veters etc dat doen ze 3 x zolang de baby het goed maakt heb je denk ik weinig te zeggen of mams moet een hoge bloeddruk etc hebben dan grijpen ze wel in. Hier ook 3 x een veter gehad niet gelukt helaas , uiteindelijk heb ik geluk gehad dat mn vliezen uit zichzelf zijn gebroken. dus kon ik ingeleid worden Maar als zei 2 cm heeft kunnen ze wel de vliezen breken ( zo was dat hier helaas bleef ik hangen op 1 cm)
En euh toen ik de eerste keer werd opgenomen met een veter zeiden ze mij ook je gaat het zh niet uit zonder baby. 2 dagen erna na huis gestuurd 3 dagen erna weer opgenomen weer hetzelfde verhaal volgende dag weer na huis. dus ik kan me voorstellen hoe ze zich voelt
ik werd ook ingeleid..kreeg eerst een gel ingebracht deed niet veel smiddags had ik 2 cm ontsluiting ze zeiden dat ze tot de volgende ochtend niks meer gingen doen gelukkig zijn aan het eind van de middag mijn vliezen spontaan gebroken..