cyclus totaal in de war na bevalling ondanks pilgebruik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jalea, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    tis nu bijna 4 mnd na de bevalling maar iedere maand word ik sjagarijniger van m'n cyclus. ik ben iedere maand wel 2 weken ongesteld! :evil: een week voor m'n stopweek begint het al, met alle bijbehorende PMS klachten, ik ben echt een heks volgens m'n man :) en m'n libido ligt ook ver onder het vriespunt sinds de bevalling.
    ik ben direct na de bevalling weer aan de pil gegaan, maar het is net of de pil niet zwaar genoeg is oid, mijn cyclus gaat gewoon z'n eigen gang.

heeft iemand hier ervaring mee? kwam het na verloop van tijd vanzelf weer goed, of juist niet?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Je cyclus kan wel een jaar van slag zijn na een bevalling. HOort bij het ontzwangeren, alleen heeft de een er meer last van dan de ande.r
    Vervelend is het wel, lijkt me.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja meid dan kan nog een hele tijd duren! Ik ben nu ongeveer in een ritme aan het komen maar heeft lang geduurd haha! O en je libido komt goed! Dat is nu weer als van ouds! 8)

4. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Ik was na het beginnen met de pil 6 weken ongesteld. Niet echt leuk. Van de huisarts heb ik een zwaardere pil gekregen voor 3 maanden om de hormonen weer een beetje op orde te krijgen en dat werkte binnen 2 weken. Niet meer ongesteld tussendoor, alleen nog in de stopweek. Ga binnenkort weer terug naar mijn eigen pil en hoop dat het dan zo blijft.
    Ik zou dus gewoon even langs de HA gaan. Want dit is geen pretje.

Deel Deze Pagina