Vandaag voor de zekerheid naar de poli gebeld ivm gemeenschap na curettage. Nu blijkt dat zelfs alleen roze bij afvegen (of het kleinste beetje bloedverlies) reden is om geen gemeenschap te mogen hebben. Dus er mag echt helemaal geen (druppeltje) bloed te zien zijn. Dit kan tot drie weken duren. Dus hier weer onthouding. Hopelijk is het voor 20 febr. over want dan gaan we een weekendje weg. Nog even wachten dus ... wel balen
Op het gevoel af gaan lijkt mij ook het beste! We gaan het eerste een 'plekje geven' en dan zien we wel verder. Even nog een vraagje, hoe werkt dat met temperaturen? Gewoon dagelijks op eenzelfde tijdstip je temperatuur meten en als ie hoger is, dan is je eisprong (of geweest)?
@Spring: sliep uit! @Kinderwens: rectaal temperaturen op hetzelfde tijdstip, VOORdat je je bed uit gaat, en ook maar iets van beweging hebt gehad. Ik doe het zo: de wekker zetten op een half uurtje voor normaal. Thermometer erin (met geheugenstand), slaapdronken het piepje afwachten en weer verder tukken. Na het opstaan aflezen en noteren in www.fertilityfriend.com o.i.d.
Katje Foei, niet zo gemeen doen ; ) Zucht.... vandaag ineens meer rood in mijn schoot, alsof de duvel ermee speelt. Dan maar geen seks voor het huwelijk : )
Nou, wij hebben zes dagen na de miskraam gesekst. Nog beetje verkleurde afscheiding, maar had er gewoon zin in... Morgen inwendige echo ter controle en dan zien we wel weer verder.
@spring: thanx! We hadden net visite en ze vroeg een beetje door op wat ik dan had afgelopen week dat ik thuis was en niet fit. Ik: griep, het heerst. Zij na tijdje: ik ben 13 weken zwanger. Nou ja, toen ik ook maar van miskraam verteld.. Bleek zij ook met 5 weken mk gehad te hebben hiervóór. Klote voor haar, maar t geeft wel moed! X