Hoi, Ik vroeg me af wanneer jullie weer ongesteld werden na de bevalling bij het geven van flesvoeding? Ik ben na het stoppen met de pil meteen zwanger geworden dus heb geen idee wat mijn "normale" cyclus geweest zou zijn. Het is nu 8,5 week geleden en ik heb ongeveer 4 tot 5 weken gevloeid en heb niet het idee dat ik ongesteld geweest ben, had een tijdje geleden wel een pijnlijk gevoel (eisprong misschien?) maar tot nu toe nog geen menstruatie...
Ik geef ook flesvoeding en was na 4 weken weer ongesteld. Dit heeft ongeveer een week geduurd en was vrij heftig.
Ik gaf ook vanaf het begin flesvoeding en was ook na ongeveer 4 of 5 weken weer ongesteld. Ook heftiger dan daarvoor en weer gelijk heel regelmatig.
Ik ben na 6 weken weer ongesteld geworden. Dit heeft 2 weken geduurd en was vrij heftig. Gister een spiraaltje laten plaatsen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat.
Ik weet dat het gaat over flesvoeding, heb echter maar twee weken borstvoeding gegeven dus wilde toch even reageren. Vanaf twee weken overgegaan (in 1 keer) op flesvoeding en 13/14 weken na bevalling voor het eerst ongesteld.
Bij de oudste na 3 maanden nog niet ongi, toen aan de pil. Nu kleine 2 weken licht bloedverlies na bevalling. 6 weken na bevalling eerste keer, twee weken later weer en nu 24 dagen later derde keer ongi.