Hoi, Ik ben nu 2 dagen overtijd maar heb al aantal testen gedaan en zijn allemaal negatief maar ik ben eigenlijk altijd heel regelmatig. Kan het inderdaad zo zijn dat ik te vroeg test omdat overal staat dat dat kan nu weet ik dat het voorkomt dat mensen pas na een week positief testen maar hebben jullie dan daarvoor ook niet een heeeeeeel licht streepje gehad. Die van mij zijn echt niets op te zien En heb wel een aantal symptomen maar niet zoveel, heb ineens een paar zichtbare aders op mn borsten. Willen hier mensen op reageren die dat hebben meegemaakt Liefs Lara
het kan beide kanten op meid soms duurt je cyclus ineens wat langer maar sommige testen ook pas een week na nod posi
tsja kan alle kanten op...die aders op mn borsten had ik ook en was toch echt niet zwanger...paar maanden later weer overtijd enneh toen wel zwanger...dus ja ff afwachten en over paar daagies weer testen. Een tip: laat je niet teveel (mis) leiden door allerlei symptomen etc...je lichaam kan je erg voor de gek houden namelijk Maar k hoop voor je dat het raak is...