seks om de andere dag en nog steeds niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel X, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Vaag maar eens aan je dokter die raadt het zeker aan om echt te gaan plassen.

Waar ben je bang voor?
    Op je vruchtbare dagen schiet je partner de zaadcellen praktisch IN je baarmoeder, wat goed is kruipt echt niet terug hoor.

2. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja ik zal het eens vragen.. ik moet er morgen toch naar toe... :)

3. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    in de ochtend zijn je man z'n zwemmers wel activer!
    Dus misschien toch eens een ronde proberen..?
    grtjs

4. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Hey dit is nieuws dat ik nog niet eerder heb gelezen/gehoord.... Heb je misschien een link voor me waar ik het kan terug lezen.?

Groetjes

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zo stellig zou ik het niet zeggen, hoor ;) Ik ga na het vrijen nooit speciaal plassen, en ik heb er na al die jaren nog nooit een blaasontsteking aan overgehouden.
    Maar dat is voor iedereen verschillend, dus als je gevoelig bent voor blaasontstekingen, helpt plassen vast om het risico te verlagen.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook nog nooit een blaasonsteking gehad, en ook nog nooit geplast na het vrijen ;).

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Maar heeft het zin om ovulatietestjes te gebruiken als je een onregelmatige cyclus hebt? Mijn cyclus is ook heel onregelmatig en de huisarts zei dat die tesjes bij mijn geen zin heeft omdat ik niet weet wanneer ongeveer mijn eisprong is.
    We vrijen nu om de dag, en we zijn nu 3 maanden bezig. Ik ga mijn geen zorgen maken het komt vanzelf allemaal wel.

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Juist als je een onregelmatige cyclus hebt, lijkt me dat die testjes je meer inzicht kunnen geven. Gewoon omdat je niet kunt zeggen 'ik krijg rond dag 14 een eisprong'.
    Tempen in combinatie met het bijhouden van andere lichamelijke gewaarwordingen (pijnlijke borsten, puistjes, weet ik wat) kan zorgen dat je na verloop van een paar cycli misschien ziet hoe dingen bij jou gaan, bijvoorbeeld dat je vaak meer puistjes hebt vlak na je eisprong ofzo.

En met ovulatietestjes kun je dus zien aankomen wanneer je eisprong komt. Het kost je alleen meer testjes dan iemand met een regelmatige cyclus, omdat je voor de zekerheid langer van te voren moet beginnen en misschien ook wel lang door moet testen voor je eindelijk een eisprong hebt.

Maar iedereen moet zelf weten hoe veel of weinig zij er mee bezig wil zijn in de vorm van testjes en tempen enzo. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je dat allemaal niet wilt, en het gewoon ontspannen en spannend wilt houden. :D

9. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    ook ik weet hoe je je voelt meid..wij zitten nu ook al in ronde 7...en nu begint bij mij toch ook wel een beetje angst te komen..zal alles wel goed zijn..kunnen wij wel kinderen krijgen samen?..dat soort dingetjes maar toch blijf ik de moed erin houden in de hoop dat we op een dag worden verblijd met een postitieve ztest..

suc6 meid, blijf positief, heb geduld! als het zo moet zijn, dan komt het...echt!

10. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Tuurlijk is iedereen verschillend, dit wordt alleen wel aangeraden door de arts of je nou wel of niet gevoelig bent ;)

11. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    Ik heb ook gelezen dat je beter na de daad kan blijven liggen (liefst met een kussen onder je billen)
    Ben je gevoelig voor blaasonsteking slik dan cranbarry tabletten, kan je gewoon bij je drogist halen!

12. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    hihi was dat maar waar :).
    Heb ook wel eens met mijn voeten omhoog gelegen maar het heeft nog steeds niet geholpen.

Deel Deze Pagina