klodder slijm direct na iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maaiike, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Zojuist iui gehad. Ben 15 minuutjes blijven liggen en daarna naar huis
    Toen ik thuis kwam direct naar het toilet gegaan en er zat een grote klodder rekbaar wit achtig slijm in mijn onderbroek

Kunnen dit de ingebrachte zaadjes zijn? Want normaal heb ik nooit zoveel slijm.

2. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Mij is altijd verzekerd dat dit niet de zaadjes kunnen zijn, omdat deze heel goed op hun plek zijn gebracht en er niet zomaar uit kunnen lopen. Kan ook wat vocht zijn van het nat maken van de speculum, wat je er uit voelt lopen.

3. Steph88

Steph88 Niet meer actief

hoi maaiike,

Het zou eventueel de gel kunnen zijn, die ze met de eendenbek naar binnen brengen.. ( bij mij werd doorzichtige gel gebruikt) Toen de gyn de eendenbek eruit haalde leek het op slijm die aan de eendenbek zat. idd ook rekbaar.

kan ook de vloeistof van de zaadjes zijn... en dat zou je kunnen voelen op het moment dat je opstond. maar dit is waterig. Maar het zou ook je afscheiding kunnen zijn.. omdat op dat moment je ei eraan zat te komen ??

Ik zou me er geen zorgen over maken :) Succes !!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als het dik, doorzichtig en rekbaar was, is het het vruchtbare slijm dat aangeeft dat de eisprong eraan komt.
    Is het dat niet, kan het vanalles zijn geweest...

5. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties
    Volgens mij werd er geen gel gebruikt op de eendenbek. Er werd verteld dat dat namelijk negatief effect kan hebben op het zaad?
    Mijn ei was als het goed is net geweest.

6. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Het zaad zit dan al meteen in je eileiders.. dus de gel kan dan geen negatief effect meer hebben. Maar elk ziekenhuis werkt anders :)..

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Het is waarschijnlijk dit! Ik had het ook. Omdat er veel voor de bmm ligt komt dat bij de inseminatie los en dat komt er dan uit. Is volgens mij een goed teken! Succes deze ronde!

8. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt inderdaad heel logisch
    Wel vreemd dan, ze zei dat ze de eendenbek even nat ging maken met water omdat glijmiddel negatieve invloed heeft op de zaadcellen.

9. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt!
    Ik maak me er geen zorgen meer om. Ik ben 15 minuten blijven liggen dus tegen de tijd dat ik opstond moesten die zaadjes al wel vertrokken zijn.:D

10. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@maaiike.. gel of glijmiddel heeft idd een slecht effect op het zaad, maar dit is als het op de natuurlijke manier gebeurt. Hoe het bij jou is gebeurt kan het alleen Maar positief zijn. Dan kan het iniedergeval de gel niet zijn geweest :)

Veel succes deze wachtronde ! Ik hoop dat het raak ik voor je !

Deel Deze Pagina