Hoi, 10/6 heb ik een vroege miskraam gehad, na een vroege eisprong had ik afgelopen week weer een positieve test (tussendoor negatief getest om te kijken of hcg uit mijn lichaam was). Nu sinds vanavond eerst bruin verlies, 1 druppel rood bloed en tijdens het afwegen wat. Voor mij geen goed teken, en ik weet eigenlijk 100% zeker dat het weer niet goed zit. Nu kwam ik tegen dat vitamine b12 tekort een oorzaak kan zijn, klopt dat? Mijn bloed is er al wel op geprikt, toen was het goed, maar icm extreme vermoeiheid twijfel ik er momenteel aan of het wel goed zit. Ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen. Groetjes
Hoi, Die waardes wijken niet zomaar af als je die al hebt laten tellen. De oorzaak is meestel gewoon een fout in de celdeling. Het komt ook voor bij 1op de 10 zwangerschappen. Ik zou er niet direct vanuit gaan dat het mis is, een beetje bloed komt echt vaker voor. Ook hoeft het niet hetzelfde te zijn als de vorige keer. Een gevoel of zwangerschapsklachten zeggen niets over of het goed zit of niet groeten evelien