Seks rondom positieve ovulatietest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tilleke, May 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Hey meiden ik had een vraag.
    Ik dacht afgelopen weekend mijn eisprong te hebben gehad omdat
    Ik dacht dat ik een positieve ovu test had eind van de week. Dit was dus nog niet helemaal en had dus vanmorgen een dikke positieve knaller.
    Nu hebben wij om de dag seks gehad vanaf de laatste dag van mijn menstruatie en vanaf eind van deze week wat meer..
    Woensdag, Vrijdag, zaterdag ochtend, zondagavond, maandagavond en net..
    Denken jullie dat er een kans in zit? Of toch nog nodig om het morgen ook nog te doen aangezien ik vanmorgen een knaller had en ik mijn ei uiterlijk donderdag ochtend verwacht?

En wie heeft dit ook gehad met zoveel dagen seks rondom ei en was zwanger?
    Ok hoor graag van jullie :D

2. didi90

didi90 Actief lid

Oct 8, 2015
    399
    21
    18
    ik had za, zo, (ma avond positieve ovulatietest) en di sex gehad en ben zwanger :) kan nooit kwaad denk ik als je zin hebt haha :) te vaak is ook weer niet goed toch! je kan ook 1 dag er tussen laten. succes

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Bedankt voor je reactie! Had je die avond (maandag) van positieve test ook gesekst? Of die dag overgeslagen?

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wij hebben t s maandags gezellig gehad en dinsdag positieve test, en toen woensdags weer gezellig gemaakt! En zie m'n banner;)

Succes!

5. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Gefeliciteerd beide meiden!!
    Ik hoop dat het mij ook gegund is deze maand!
    Is het morgen nog nodig om te klussen of denken jullie dat er nu wel een goede voorraad ligt? ;)
    Ook aangezien ik vanmorgen al de positieve test had..

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ik bedoel het niet lullig maar aan het aantal aparte topics te zien met praktisch dezelfde vragen heb ik het idee dat je het misschien beter op zn beloop kan laten en gewoon sex moet hebben wanneer jullie er zin in hebben. Elke dag is echt niet nodig. 1 x per 2 of 3 dagen is prima maar dat is al vaker geantwoord op je posts

7. Feem

Feem Fanatiek lid

Aug 13, 2015
    1,784
    899
    113
    Female
    Wij hebben om de dag sex gehad rondom ovulatie en ben nu 10 weken zwanger (1e ronde vroege miskraam, 2e ronde weer zwanger)

8. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Mee eens.

9. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Klopt!:)
    Komt omdat ik dacht dat mijn ei eerder was en beetje de kluts ermee kwijt was. En we doen het uiteraard ook als we zin hebben, maar werd een beetje onzeker omdat ik er dus vanuit ging dat mijn ei was geweest en misschien het zaad had 'verspild' nu..;)
    Is ook gewoon onzekerheid denk ik.. En ben nog niet zo in de ovulatietesten..

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Begrijpelijk... het is altijd een onzekere periode maar als ik je handtekening begrijp zit je pas in de 2e ronde. Ik zou denk ik zelf het testen even laten voor wat het is en om de dag gezellig maken voor een paar rondes. Daardoor wordt het niet vanaf meteen al zon moetje

Share This Page