Hey meiden ik had een vraag. Ik dacht afgelopen weekend mijn eisprong te hebben gehad omdat Ik dacht dat ik een positieve ovu test had eind van de week. Dit was dus nog niet helemaal en had dus vanmorgen een dikke positieve knaller. Nu hebben wij om de dag seks gehad vanaf de laatste dag van mijn menstruatie en vanaf eind van deze week wat meer.. Woensdag, Vrijdag, zaterdag ochtend, zondagavond, maandagavond en net.. Denken jullie dat er een kans in zit? Of toch nog nodig om het morgen ook nog te doen aangezien ik vanmorgen een knaller had en ik mijn ei uiterlijk donderdag ochtend verwacht? En wie heeft dit ook gehad met zoveel dagen seks rondom ei en was zwanger? Ok hoor graag van jullie
ik had za, zo, (ma avond positieve ovulatietest) en di sex gehad en ben zwanger kan nooit kwaad denk ik als je zin hebt haha te vaak is ook weer niet goed toch! je kan ook 1 dag er tussen laten. succes
Bedankt voor je reactie! Had je die avond (maandag) van positieve test ook gesekst? Of die dag overgeslagen?
Wij hebben t s maandags gezellig gehad en dinsdag positieve test, en toen woensdags weer gezellig gemaakt! En zie m'n banner Succes!
Gefeliciteerd beide meiden!! Ik hoop dat het mij ook gegund is deze maand! Is het morgen nog nodig om te klussen of denken jullie dat er nu wel een goede voorraad ligt? Ook aangezien ik vanmorgen al de positieve test had..
Ik bedoel het niet lullig maar aan het aantal aparte topics te zien met praktisch dezelfde vragen heb ik het idee dat je het misschien beter op zn beloop kan laten en gewoon sex moet hebben wanneer jullie er zin in hebben. Elke dag is echt niet nodig. 1 x per 2 of 3 dagen is prima maar dat is al vaker geantwoord op je posts
Wij hebben om de dag sex gehad rondom ovulatie en ben nu 10 weken zwanger (1e ronde vroege miskraam, 2e ronde weer zwanger)
Klopt! Komt omdat ik dacht dat mijn ei eerder was en beetje de kluts ermee kwijt was. En we doen het uiteraard ook als we zin hebben, maar werd een beetje onzeker omdat ik er dus vanuit ging dat mijn ei was geweest en misschien het zaad had 'verspild' nu.. Is ook gewoon onzekerheid denk ik.. En ben nog niet zo in de ovulatietesten..
Begrijpelijk... het is altijd een onzekere periode maar als ik je handtekening begrijp zit je pas in de 2e ronde. Ik zou denk ik zelf het testen even laten voor wat het is en om de dag gezellig maken voor een paar rondes. Daardoor wordt het niet vanaf meteen al zon moetje