schimmelinfectieeeee...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door serlovesang, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serlovesang

serlovesang Actief lid

5 aug 2006
    130
    0
    0
    hallo dames,
    Volgens mij heb ik schimmelinfectie want heb vanaf gister echt jeuk gekregen alleen me afscheiding valt nog wel mee.. alleen die jeuk is zo vervelend heb gelukkig morgen gelijk een afspraak met de dokter gemaakt hebben meerdere hier last van?
    dankjeeeeeeeee

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Heb er 2 weken geleden 1tje gehad. Van de dokter zo'n kanon gekregen, die heb ik savonds ingebracht en heb de volgende dag nog wat last gehad en daarna was t weg.

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heel vaak gehad tijdens mijn zwangerschap... en te lang mee gelopen omdat ik niet naar de dokter durfde. Toen ik uiteindelijk een kuurtje kreeg was het zo over! Had ik dat maar eerder gedaan.

Die jeuk is echt heel irritant ja!

4. Shanae

Shanae Lid

3 okt 2006
    51
    0
    0
    Ik heb ook een infectie gehad (volgens mij, want het jeukte als een gek!) maar ben er niet mee naar de dokter geweest omdat ik niet durfde...
    Na een aantal dagen was het weg (had een speciale was-emulsie gekocht die de zuurtegraad zou regelen).
    Maar ik vraag me af wat de huisarts zou hebben gedaan als daar naar toe was geweest.
    Kan iemand mij vertellen of de huisarts per defenitie altijd gaat kijken naar je kruis? Klint misschien heel preuts maar ik zie dat gewoon niet zitten om die man naar mijn kruis te laten staren, laat staan voelen of iets dergelijks :oops:

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja hoor meerdere malen.. Vòòr, tijdens en na de zwangerschap last van.. :cry:

6. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi
    ik heb het juist heel erg op mijn huid!
    zit er van nek tot boven benen en rug helemaal onder!
    Wordt gek van de jeuk! Ben al bij de ha geweest, en heb zalf maar om nou te zeggen dat het echt werkt.... nee nog niet pffff
    kriebel kriebel kriebel wordt ik er van....

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hier ook last van gehad hoor! Die jeuk.. :evil: :-#

8. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Kan dat eigenlijk kwaad voor de zwangerschap, een schimmelinfectie? Weet iemand dat?

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee kan geen kwaad. Het is wel zo geloof ik dat bij de bevalling je beeb dan ook besmet kan worden, krijgt ie spruw.. Maar voor de rest niet hoor, t is alleen supervervelend!

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik heb het nu ook, alleen niet inwendig maar in mijn liezen. Dacht eerst van door het warme weer dat het smetplekken waren zeg maar. door zweet dus ik sudocrame smeren werd alleen erger. dus in toch maar ff naar mijn HA. bleek dus een fikse schimmelinfectie te zijn.

schaam je niet en ga naar je HA wees er op tijd bij...

11. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi popje
    ,mag ik vragen wat je er voor gehad hebt?
    groetjes

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Ik heb een zalfje gehad:

miconazolnitr creme 20mg/g

13. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    De dokter vertelde mij dat tijdens je zwangerschap gevoeliger bent voor schimmelinfecties en blaasontsteking!

Deel Deze Pagina