seks standje (rare vraag misschien..)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elisa83, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    De goede zaadjes zijn dan allang onderweg, en het sperma wat er uitloopt ik denk ik ''overbodig'' ofzo.
    Ik ga het iig niet proberen ;)

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    een tampon lijkt mij ook niet echt nodig...
    Heb ook gehoord dat meteen plassen na de sex ook niet handig is, omdat alles er dan ook meteen weer uit loopt.

Hier verschillende standjes, zou niet weten wat beter is voor de bevruchting.

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    bedankt in ieder geval voor jullie reacties!
    we gaan het allemaal eens proberen, zoals jullie in mijn banner zien is mijn eisprong bijna, dus zijn druk aan de klus!!!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wat ik me altijd afvraag, waarom zou plassen na de seks niet kunnen? urine komt toch echt ergens anders uit dus iets anders dan gewoon zitten is het niet.

ik heb nooit op mijn rug gelegen met benen omhoog of niet naar de wc geweest naderhand.

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Als je op de wc zit te plassen, loopt een deel van het sperma er toch ook gelijk weer uit? (wel uit een ander gaatje maar toch...) ;) Maar de goede zaadjes zijn dan als het goed is al op de plek van bestemming..

Maar of het echt allemaal scheelt, ik weet het niet. Het zal wel per persoon verschillen. De een wordt zwanger na 1x sex en doet er niks bijzonders voor (en het was misschien ook niet eens de bedoeling) en de anders is na 3 jaar en van alles geprobeerd te hebben nog niet zwanger...

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wij zijn deze ronde een paar x geeindigd op z'n "hondjes" nou... het zal me benieuwen hahaha!

Groetjes Cyntje78

7. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik kom soms ook niet klaar, maakt mij ook niets uit, want ik geniet evenwel van de sex, maar vraag me toch af of je dan niet moeilijker zwanger wordt?
    Soms kom ik wel klaar, maar dan pas een halfuur na mijn man en ik kan ook niet liggend op m'n rug klaarkomen, maar alleen maar liggend op mijn buik. Ik ben echt bang dat ik hierdoor minder snel zwanger raak of maakt het allemaal helemaal niets uit? Wat denken jullie?

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij hebben in de ruim drie en een half jaar al van alles geprobeerd, zonder resultaat. Maar goed, wij zijn inmiddels ook met IUI bezig..

En of het echt allemaal zoveel uitmaakt weet ik niet. Bij ons haalde het niks uit. Maar ja ik had megawisselende cyclussen (21 tot 97 dagen) en ook bleek het zaad van mijn man niet helemaal goed te zijn, hoewel bij de 2 behandelingen het zaad wel prima was :D

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik weet wel dat de zaadjes die er gelijk uitlopen of met het plassen allemaal niet erg is de snelle zijn er al eerder als jezelf denkt!!!ik was metronde 6 zwanger meestal doggy of missionaris en ik zelf heb t idee dat het wel beter is a;s jezelf ook klaar komt.....ivm samentrekken bbmond....als ik terug ga tellen na ons klusschema klopt dat precies!!!maar het belangrijkste is dat je van elkaar geniet en geduld hebt.....wij zijn zwanger geworden in de maand december en juist die maand had ik zoiets ach we zien het in januari wel weer!!!succes dus liefs sjaantje

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Wij ook steeds deze x haha, dus ik ben ook benieuwd.

Deel Deze Pagina