in het begin van de zwangerschap 0,0 zin ... voornamelijk door misselijkheid en nu is het gewoon weer een 3 tal keer per week, al begint buikje meer en meer in de weg te zitten
Wij deden het een paar keer per week. Ik voelde me ontzettend sexy haha. Alleen de eerste 3 maanden niet toen kon ik alleen maar kotsen haha. Maar daarna vond ik het heerlijk Al werd het op het laatst wel wat lastig met zoon dikke buik haha maar ach.. beetje creatief zijn
Haha, okee, voel me nu echt wel een beetje oversext nu ik al die verhalen lees. We hadden voor de zwangerschap al een stevige frequentie van tenminste een keer per dag. Alleen bij uitzondering een dag niet. In het eerste trimester is er een dipje geweest, voornamelijk omdat ik steeds zo vreselijk moe was. Inmiddels zitten we weer op het oude niveau, al moeten we wel wat creatiever zijn ivm mijn bekkenklachten en mijn groeiende buikje. Vind de seks fantastisch momenteel. Liever meer dan minder. ... maarrrr blijkbaar zijn we de uitzondering momenteel.
Nou... Toch maar mijn ervaring... Eerste 13 weken te misselijk en vond het eng. Ik kon nog geen knuffel geven daar was ik te beoerd voor. Maar nu???? Sinds gister lijkt het wel of de sluizen zijn opengegaan...eh...van de drifthormonen zeg maar... Hier mijn schandverhaal: Ik weet niet hoe lang dit doorgaat maar ik lijk wel ineens een seksmaniak! Het begon gisteravond, mijn man mopperde over de frequentie dus naja ik gaf een keertje toe. Maar men! Alles is veel intenser en lekkerder nu ik zwanger ben! Daarna naar bed gegaan, droom ik over seks. Word ik natuurlijk horny wakker. Dus mijn man om 4 uur ff een vraagje gesteld en daar gingen we weer! Daarna weer in slaap gevallen, weer die dromen!! Werd weer helemaal horny wakker toen de wekker ging en ja hoor hupoa nog ff voor meneer naar zijn werk ging. Hij was nog niet de deur uit of ik voelde de drang alweer!!! Toch niet normaal! Moet me nu koest houden van mezelf maar mannetje is nog nooit zo ontspannen naar zijn werk gegaan. Dit is echt iets wat ik niet herken van mezelf...ben meer een dooie en 1x per week hoeft normaal al niet eens...maar nu??? Dit is wel heel extreem zeg! Dus tja, eergister had ik me nog aangesloten bij de seksloze groep ( geen zin, moest er niet aan denken) Nu zit ik bij de nymfo's geloof ik... Erg he... Zat te twijfelen om het op te schrijven maar vond het toch zooooo apart ineens...
Kennen jullie het boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" ? En weten jullie dan ook hoe het hoofdstuk "seks" verloopt? Precies... 4 lege pagina's Nou... hier precies hetzelfde.... Ik moet echt zin maken.... Want anders komt het er gewoon niet van. En heb al zo n medelijden met mijn partner..... Overigens had ik dit niet bij mijn zoontjes!!!! Toen was ik soms niet te houden....
Na een aantal jaren MMM zijn we nu dan eindelijk zwanger. Mijn libido is flink gedaald tijdens de MMM en ik had gehoopt dat het weer wat zou gaan stijgen nu ik zwanger ben, maar niets is minder waar. Een keer, hooguit twee keer per week, en 9 van de 10 keer moet ik echt zin maken. Ik vind het heel erg, ik zou heel graag 'hoe het was' terug willen. Iemand tips hoe je het weer wat kan opkrikken na de malle molen? Of in het algemeen?
Normaal een heel hoog libido, zwanger en gezakt naar 0 We hebben nu 1x per week seks, wat eerst echt zeker 5 a 6 keer per week was.. Mis het mentaal heel erg maar lichamelijk wil het niet.. Doet vaak pijn en dat zorgt er voor dat het niet leuk meer is... Blij als de kleine geboren is en mijn lijf op seks gebied weer mee wilt werken.
Mijn libido is flink gestegen, vooral de laatste weken ben ik echt niet te bedwingen. Mn vriend doet het het liefst zo min mogelijk want hij is bang dat hij "aan het deurtje van de baby klopt" (zijn eigen woorden)... Zucht Maar 1x in de week klim ik er gewoon bovenop en met een klein beetje moeite doet hij toch vrolijk mee hoor!
Hier weinig zin. Als we het doen dan vindt ik het wel heel fijn, maar heb daarna ook vaak last van mijn buik. We zitten nu op een frequentie van 1 keer per 2/3 weken, dit heeft voornamelijk te maken met mijn (over)vermoeidheid. Ik heb me er een tijdje heel erg druk over gemaakt en me schuldig gevoeld. Gelukkig heb ik dit wel met ML kunnen bespreken en hij maakt er gelukkig geen probleem van. Hij ging al uit van 9 maanden niet en als er wel wat gebeurd ziet hij dit als extra. Het is wel heel fijn dat hij zo begripvol is.
Voor vriendlief hoop ik dat mijn drive weer terug komt na de 12 weken De eerste twee/drie weken buikpijn gehad en nu bijna elke avond misselijk of doodmoe... Hier gebeurt op het moment dus ook helemaal niks!
Mijn libido is wat minder.. Normaal is dat hoog Krijg nu steeds na de tijd harde buiken en voorweeen, en das niet zo'n pretje
Leuk topic! Hier tijdens de pil niet een hoog libido. Nadat ik gestopt was en echt ontpilt een behoorlijk hoog libido.. Nu nog even niks. Ben erg misselijk en moe en nog gewoon te bang dat het misgaat. Had na de vorige inwendige echo ook al bloedverlies en na een keer seks ook, dus durf het nog niet zo goed. Zin is er wel! Misschien over 1,5 week, na de volgende echo dat ik iets meer vertrouwen heb.
Voor de zwangerschap: 3 à 4 keer per week. 1ste trimester: echt geen zin, maar VL mopperde en was dus een verplicht nummertje 1x per week 2de trimester: zin komt bij mij wat terug, maar nu heeft VL geen zo'n zin meer. 1x in de 2 weken. Nu mijn buik begint te groeien vroeg ik hem of hij me nog mooi vond. Hij antwoorde diplomatiek: natuurlijk, ik zie je door de ogen van de liefde! Nou ja, dan weet je het wel waarom hij geen zin meer heeft Het probleem is bij mij dat het NA de daad pijn doet. Alles is enorm opgezwollen en verschrikkelijk droog. Daarom alleen al geen zin meer...
minder dan normaal... eerst elke dag wel, nou toen werd ik zwanger toen werd het dagenlang niet door misselijk etc nu is het wel een beetje op peil.. 1x in de 2/3 dagen als het niet veel is.. maar inderdaad, mijn buik zit nu al aardig in de weg haha
tis een beetje niet van te zeggen.... soms ben ik dagen veel te moe en beroerd, dan doen we het niet en voel ik me niet sexy en soms doen we het 3 x per dag pffff