Seks tijdens de zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Malika1989, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra ik ook maar een beetje opgewonden word krijg ik een harde buik. Niet echt prettig zeg maar. Van binnen doet het ook gewoon een beetje zeer als we vrijen. Eigenlijk gebeurt er bij ons niet zo erg veel spannends zeg maar op het moment.

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Gewoon seks maar wel een stuk minder omdat ik savonds altijd last heb van een opgeblazen gevoel :(
    laten we zeggen voor de zwangerschap bijna elke dag en nu 2 keer per week als hij geluk heeft :)
    En anders help ik hem een handje ;)

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wij hebben regelmatig seks. Zo'n 3-4 keer per week ongeveer. Ben wel erg geschrokken. Rond 20 weken kreeg ik een bloeding na de seks. Sindsdien doen we het een stuk rustiger ;)

4. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Haha, borsten zijn verboden gebied momenteel.. lek al zonder aan te raken.. haha

5. Bailey1989

Bailey1989 Niet meer actief

De laatste keer was met 16 weken ongeveer niet omdat we geen zin hebben juist wel maar omdat het bij mij pijn doet. Waarschijnlijk omdat de doorbloeding beter is? Het is ieder geval geen blaasontsteking of schimmelinfectie.

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Bij mij doet het daarna z'n pijn!
    Echt z'n beurs gevoel en als ik daarna ga plassen vaak een klein beetje bloed.. We vinden het toch wel erg spannend..

7. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Hier gaat het gewoon zoals altijd.. we hebben een goed seksleven..
    beiden een hoog libido.. dus dat zal straks wel even afzien zijn.. :D
    Als de kleine er eindelijk is.. hoop dat ik niet scheur of iets dergelijks..
    zodat ik snel hersteld ben zoals bij allebei mijn dochters..

8. Coconut25

Coconut25 Lid

13 jan 2015
    17
    12
    3
    NULL
    NULL
    In het begin nog voorzichtig maar gewoon seks gehad als normaal en net zo vaak 😊 behalve de laatste weken had ik veel last van harde buiken dus dan word de zin ook minder 😛 bij ons zeiden ze inderdaad ook dat het kan helpen een zetje te geven je bevalling op te wekken... Als jij je er goed bij voelt gewoon lekker doen

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier staat het op een laag pitje helaas. Hebben wel afentoe gemeenschap, maar ik heb sinds de zwangerschap minder gevoel. Heel gek. Sowieso zal de laatste periode helemaal weinig zijn, net als bij mijn vorige zwangerschap. Sommigen zullen het overdreven vinden maar ik vind het niet prettig als de baby uitgebreid aan bewegen/schoppen is tijdens de daad.

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Oh hou op.
    Hoe lang ben ik zwanger? ! Zo lang staan wij droog.
    Maar door complicaties mochten wij echt geen seks hebben helaas.
    Nu ik op het einde loop kan het me niet veel meer schelen dat het de bevalling kan opwekken omdat ik er behoorlijk klaar mee ben. Maar manlief krijg ik helaas echtniet zover, die is als de dood eeen hoofdje te voelen.
    Nog een paar weken en dan kunnen we losssssss!

11. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Pff.. heb echt het gevoel dat ik de enige vrouw ben met een laag libido tijdens de zwangerschap... Ik heb gewoon ECHT geen zin :(

12. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Laten we het er op houden dat we beide niks te kort zijn gekomen ;)

13. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Hahaha maantje555 je bent niet de enige.

Voorheen altijd zin, maar nu hoeft het voor mij ook echt niet meer.

14. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    haha nee joh.. het is zo als het is.. maak je geen zorgen.. ;) komt wel weer..
    het lijkt er eerder op dat ik de enige hier ben met een hoog libido.. *bloos* :p :)

15. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Seks is een totaal andere sensatie door hormonen en betere doorbloeding. Dus ik zou echt niet weten wat mensen beziwlt om het noet te doen.

16. Milie

Milie Actief lid

3 jul 2014
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Maantje, hier nog één hoor. Sterker nog, ik heb in de afgelopen periode geen verlaagd libido, maar gewoon een spoorloos verdwenen libido! Schijnen meer vrouwen last van te hebben hoor. Moet er tot nu toe gewoon echt NIKS van weten. Vanochtend had ik toevallig wel voor het eerst heel even zin, maar dat was helaas ook zo weer verdwenen. Hoop dat het nu dus wel weer komt, vooral voor m'n vriend!

En natuurlijk kan het allemaal prima, daar gaat het bij mij niet om. Gewoon totaal geen lust!
    Haha Lousaa, ben wel benieuwd! Misschien is het ook gewoon een kwestie van doen...

17. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de laatste keer seks met 20 weken. Dat helaas niet vanwegen mij - ik heb echt wel zin- maar vl ziet het niet zitten, het 'kan gewoon niet' zoals hij zegt. Bij mijn eerste zs trouwens precies helptzelfde, 20 weken is het magische getal... Weet niet of het juist dan is vanwegen mijn lichaam of de 20weken echo, en heb er ook best over zitten klagen en huilen (je voelt je niet per se mooi als je zwanger bent, en een vriend die dan geen seks meer wil helpt dan absoluut niet...) maar ja, ik kan hem niet dwingen... 😞

18. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hier bij de eerste zwangerschap veel seks gehad.

Nu zwanger van de tweede, en eigenlijk niet veel behoefte aan seks. Ik knuffel liever, of gewoon lekker tegen elkaar aan liggen... Komt bij dat mijn man nu rugklachten heeft en zijn hoofd er dus ook niet echt naar staat, dat helpt ook niet. Denk dat we nu eens in de twee, misschien drie weken aan seks doen? Ach, komt wel weer...

19. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Nee hoor, je bent niet de enige.. Hier nog een mama in spe, die al sinds ze weet dat ze zwanger is, geen seks meer heeft gehad. En vriendlief weet ook donders goed dat, zolang ons baby mannetje er nog inzit, er ook niets anders ingaat. Vind dat ook niet fijn. Een bewust orgasme krijgen, ervaar ik ook niet meer als een prettig gevoel (vanuit mijn slaap daarentegen -vraag me niet hoe dat precies in zijn werk gaat- vind ik het wel weer fijn).

(En dan moet ik ook heel eerlijk zeggen: zal blij zijn als het wel weer kan.)

20. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Haha leuk om alle verschillen te lezen. Hier de eerste 3 maanden weinig tot geen activiteit, ook door een mk hiervoor die na het vrijen begon. Toeval natuurlijk maar je bent beide toch wat onzeker daarna. Tel hier misselijkheidmen vermoeidheid bij op en dan gebeurt er een stuk minder als voorheen. We vrijen nu gemiddeld eens per 2 weken, stuk minder als voorheen. Manlief geeft aan ook minder behoefte eraan te hebben, gelukkig vind hij mn buik wel prachtig. :)
    Omschakelen tussen contact met bewegende baby en vrijen vind ik ook lastig hoor, zodra ik op bed ga liggen komt de kleine tot leven en dat is niet goed voor je libido..

Deel Deze Pagina