Ik heb er ook absoluut geen zin in. We hebben het sinds ik zwanger ben (nu 30 weken) welgeteld 2 keer gedaan. 1 keer wist ik nog niet dat ik zwanger was maar lag halverwege al te huilen want het voelde niet fijn. Laatste keer met de 16 weken en toen was het ook absoluut niet fijn! Daarbij komt dat ik ook niets op mijn buik kan verdragen, zelfs de buikband van mijn zwangerschapsbroek heb ik omlaag zitten omdat het teveel druk geeft. Nu weet ik dat er meerdere standjes mogelijk zijn om seks te hebben maar ik vind niets meer fijn. Mijn man weet dus dat hij moet wachten tot na de geboorte. Hij vindt het jammer maar heeft er wel begrip voor. Voor de zwangerschap was mijn libido heel hoog en die van mijn man laag. Nu is die van mij dus lager!
Ik heb bij vorige zwangerschap alleen in het begin de eerste weken geen seks gehad (en nu ook weer). Puur gevoelskwestie.. Wil daar niks verstoren nu het nog zo pril is. Voel me verder ook erg moe dus mijn hoofd staat er totaal niet naar. Maar.. Ik heb na die eerste weken gewoon weer zin in seks gehad en er ook vol van genoten, eerlijk gezegt Zelfs tot heel laat in de zwangerschap. Het ging op een gegeven moment natuurlijk wat moeilijker met zo'n heel dikke buik, maar als je gewoon rustig aan doet en posities dat het voor jou ook prettig voelt is er niets aan de hand lijkt me? Moet wel zeggen dat ik me de hele zwangerschap altijd erg goed heb gevoeld en ook niet giga veel ben aangekomen. Denk dat dat ook veel scheelt..
Tot het allerlaatste moment. In de nacht gezellig gehad en de volgende ochtend braken m'n vliezen (39 weken)
Dat zegt helaas niet zoveel, want ik zit ook in die situatie, maar mijn libido is 0. Moet er (eerlijk gezegd) niet aan denken dat "iets" daar naar binnen gaat...
Wij deden het de gehel zwangerschap net als daarvoor ongeveer 2 a 3 keer per week. Wilde zelfs op vrijdagavond nog, maar begon bloed te verliezen, volgende ochtend bevallen. vond het ook lastig om daarna weer te moeten wachten, heect 2 weken geduurd. Liefs,
Ik mocht aan het begin geen seks hebben ivm bloedverlies. Nu ik hem steeds voel bewegen kan ik echt geen seks hebben hoor! Kom totaal niet in de "mood". Hebben jullie niet het gevoel dat er iemand tussenin staat (of eigenlijk ligt)?
We hebben de nacht voor de bevalling nog seks gehad. Mijn libido was vele malen hoger dan anders. De eerste weken juist niet, ik kon alleen maar slapen en slapen en nog meer slapen.
Bij ons is de frequentie ook niet veranderd. Vanaf de 12 weken dan, want van tevoren was ik te moe en vooral misselijk! Mijn buik zit soms een beetje in de weg, maar tijdens 'de daad' denken wij allebei niet aan de baby
Hebben jullie last gehad van bloedverlies na het vrijen? De zin begint hier weer wat te komen, maar ik ben heel bang voor (onschuldig) bloedverlies.
Tot 10 weken hebben we het niet gedaan, ik had er totaal geen behoefte aan. Nu zo'n 1 keer peer / 2 weken. Beiden tevreden ermee.
Hier gewoon seks tijdens de zwangerschap. Komt ook omdat mijn libido wel vrij hoog is. Manlief is zeevarend 6-8 weken weg en dan 6-8 weken weer thuis. Hij durfde vorig verlof niet echt, bang om de baby iets aan te doen. Moest praten als brugman soms
Hier heeeeel weinig. Vriend vind het een eng idee en daarbij ook erge rugpijn de laatste tijd. En ik krijg meer klachten waardoor het vast ook niet beter gaat worden. Maar we doen wel andere dingen ipv de daad. Komen niks te kort in ieder geval en ik mis het ook niet. Normaal een heel hoog libido dus die is zeker minder geworden deze zwangerschap.
Paar dagen geleden nog gewoon sex gehad, we doen een stuk voorzichtiger en hij hoeft er ook lang niet altijd in haha.
hier geen bloedverlies maar krijg wel erg pijnlijke harde buiken. is niet erg, maar doet gewoon flink zeer.. maarja dat neem ik dan maar voor lief hihi
1e termijn geen behoefte aan gehad, maar nu weer wel gelukkig.. Al is het geen wilde seks en ook niet zo heel vaak. 1x per 1.5 week ongeveer... Nu gaan mn kindjes ook schoppen tijdens de daad en dat vind VL nogal awkward
ieder zijn ding toch. herken het ook wel dat het nu veel 'leuker' voelt en we daar ook ruim gebruik van maken, maar kan me voorstellen dat er zat stellen zijn die liever 9 maanden helemaal niets doen, om welke reden dan ook. ook al zou het voor mij persoonlijk enorm afzien zijn, heet toch niet dat een ander dat ook zo voelt. gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde iig als mensen maar gelukkig ermee zijn en er een goede weg in vinden samen
Ik vind het deze zwangerschap ook totaal niet fijn voelen. Het past er gewoon niet meer in lijkt het wel haha. Libido is ook echt gezakt naar minimaal.
Hier voor de moment heel weinig, ik zou wel meer willen, maar mijn baarmoeder mond is heel laag gezakt de laatste weken, 1x geprobeerd en deed echt vreselijk veel pijn Dus ja nu hopen dat die wat hoger komt te liggen, want wil mijn ventje het niet heel de zwangerschap ontzeggen...
Een oprechte vraag voor alle vrouwen die wel sex hebben tijdens de zwangerschap, is dat dan ook iedere keer met een orgasme bij de vrouw? Meerdere orgasmes? Ik kan mij er nog zo weinig bij voorstellen (hier nog maar heel pril zwanger). Als ik een orgasme heb trekt mijn hele baarmoeder zo ongeveer samen heb ik het gevoel, dat durf ik echt niet goed tijdens een zwangerschap... hoe kijken jullie daar tegenaan?