Seks tijdens de zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Malika1989, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ook orgasme kan prima heb ik gelezen. Hier ook pril zwanger maar gewoon genoten hoor ;)

2. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Orgasme doet hier de laatste weken erg zeer. Probeer het tegen te houden, maar dat lukt niet echt:D
    Krijg er zeer pijnlijke harde buiken van.

Verder hebben man en ik afgesproken dat buik buiten de vrijpartij is, dus geen geaai en dus is baby er even niet:p

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ja, altijd (lucky me! :D) maar dat was ook meteen één van de belangrijkste redenen dat we tot een goede echo geen seks hebben gehad. Ik denk dat het vertrouwen gewoon weer moet groeien. Ik begin me nu pas weer een beetje zorgen te maken omdat ik overal hoor dat een orgasme de bevalling kan opwekken. Maar nog niet genoeg zorgen om het te laten. ;)

4. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Een bevalling opwekken dmv sex (of dat nu wel of niet met klaarkomen is), kan alleen maar als dat net toevallig het laatste zetje is (of dreigende vroeggeboorte oid) maar anders kan dat gerust hoor.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier altijd meerdere, maar krijg er wel enorme harde buiken van als ik pech heb, maar dat is onschuldig. je kan er niet je kindje door kwijtraken of wat dan ook :)

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Goed nieuws, dank je! :D

7. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Volgens mij hoef je je daar echt helemaal geen zorgen over te maken, je leest overal dat de baby goed en veilig zit in de baarmoeder..
    Ik heb in mijn zwangerschap bijna elke dag sex gehad, bijna elke ochtend of avond, met 1 of 2 orgasmes.. Wel even een harde buik erna maar dat is al gauw verdwenen als ik even opsta en even naar de badkamer loop,

Mijn libido was in de 2e trimester ook wel heel erg hoog.. Zakt nu wel een beetje af maar dat zal komen omdat ik al bijna 37 weken ben.. Maar km geniet nog elke keer weer evenveel, zonder angst in me over dat het niet goed is met de baby. Ik hoorde juist dat het wel goed is omdat je dan alleen maar positieve gevoelens heb en je partner ook. En dat is wat we willen toch?

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Mijn lichaam reageert erg sterk op sex. Ik krijg hier veel harde buiken van en bij alle twee mijn jongens zijn mijn bevallingen erna begonnen..

9. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik probeer hier nu juist de bevalling op te wekken d.m.v. seks maar het zet geen zoden aan de dijk :p

10. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het helemaal niet fijn tijdens de zwangerschap! Niet door de angst ofzo, maar het voelt gewoon minder fijn, het doet pijn en mijn libido is zo laag als wat :$ arme VL van me

Laatste keer dat we sex hebben gehad was 2e kerstdag, en heb daarna heel erg voor-weeen gehad, en sindsdien durf ik het echt niet meer.
    Had geen orgasme gehad toen, weet niet waardoor ik de voorweeen kreeg.

Orgasmes kan ik trouwens wel gewoon krijgen zonder problemen erna.

Was in het begin ook heel bang voor een miskraam bij een orgasme.

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier bij eerste de eerste weken niet gedaan, vond manlief een gek idee. daarna wel eens af en toe, tot ongeveer 30 weken, daarna kreeg ik steeds pijnlijke harde buiken na een orgasme. dus voelde niet fijn. na de bevalling gewacht tot het vloeien gestopt was en spiraal veilig was.

vorige zw wel seks gehad, maar toen begon die dag de vmk...

dus nu durven we beiden even niet meer... eerst de goede echo maar afwachten en dan zien we wel weer verder...

12. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    Eigenlijk vanaf het begin af aan gewoon seks gehad....
    nooit ergens bang voor geweest o.i.d... Nog steeds hebben mijn vriend en ik gewoon seks.. :)
    Kan het gewoon niet laten hoor.. ;) haha!

13. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Eerste trimester niet, omdat ik toen heel erg misselijk was.
    Tweede trimester heel veel :p Tot 34 weken ongeveer. Toen begon ik veel last te krijgen van harde buiken na de sex.
    Ben nu 37,5 weken. We hebben het van het weekend nog geprobeerd, maar ik vind het nu echt niet fijn meer. Kan ook niet echt losgaan met die dikke buik :p haha

14. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    mijn libido is errug laag ;)

Deel Deze Pagina