Seks tijdens eerste weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door B1986, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Het kan gewoon hoor! Google er maar eens op en laat al die verhalen aan je man lezen. Heb ik ook gedaan en toen wilde hij het wel geloven. :)

2. Koon

Koon Niet meer actief

Lekker van genieten, kan echt niets mis gaan.
    Wij maakte wel eens een grapje "nu zit er nog eentje bij" haha ;)
    Laat anders je VK het uitleggen dan weten jullie het zeker?

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik lees ook even mee hoor :D hihi
    misschien ook wel ook mn eigen angst weg te nemen...

ik heb nog regelmatig rozig/bruinig slijmverlies, dus dat zal ook een rol spelen in mijn angst om t daarom maar niet te doen...

mn darmen reageren ook erg enthousiast en bezorgen me regelmatig buikpijn, dus werkt ook niet erg opwindend ;) hihi

mn boobs doen onwijs zeer, als ik teveel of te lang op mn rug heb gelegen 's nachts (of teveel onderuit gehangen op de bank), en ik sta op voelt t echt alsof ze afscheuren....dus bij t idee dat de meiden "gezellig" op en neer hopsen....*auw*

en extra pijn na het klaarkomen wat een vooruitzicht hahaha

moet ook bekennen dat ik de 1e weken wel behoefte had, maar sinds 6,5 week zwschap ofzo niet meer...ben toen ook nog wat extra moe geworden zeg maar...

nu is t overdag werken en 's avonds vooral niks meer doen anders word ik naar...
    zelfs douchen kan al teveel zijn en kan ik niet meer op mn voetjes staan (terwijl ik toch echt een zittende baan heb...)

hebben jullie misschien tips? :)

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook gewoon elke dag seks :D

Mijn vriend heeft er totaal geen problemen mee, alles zit goed ingepakt toch?! :D

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik zou echt niet een week zonder seks kunnen, ben sinds ik zwanger ben echt een seksmonster geworden :) Vriendlief schikt zich er maar naar ;), en anders doe ik het zelf wel :cool::)

samentrekken van de baarmoeder door het klaarkomen is inderdaad heel vervelend, maar op 1 of andere manier ben ik van te voren en tijdens de seks altijd vergeten dat dat er achteraan komt... haha

6. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    JALOERS!!!! Ik moet er niet aan denken..... Sneu voor mijn man....

Deel Deze Pagina