Het kan gewoon hoor! Google er maar eens op en laat al die verhalen aan je man lezen. Heb ik ook gedaan en toen wilde hij het wel geloven.
Lekker van genieten, kan echt niets mis gaan. Wij maakte wel eens een grapje "nu zit er nog eentje bij" haha Laat anders je VK het uitleggen dan weten jullie het zeker?
ik lees ook even mee hoor hihi misschien ook wel ook mn eigen angst weg te nemen... ik heb nog regelmatig rozig/bruinig slijmverlies, dus dat zal ook een rol spelen in mijn angst om t daarom maar niet te doen... mn darmen reageren ook erg enthousiast en bezorgen me regelmatig buikpijn, dus werkt ook niet erg opwindend hihi mn boobs doen onwijs zeer, als ik teveel of te lang op mn rug heb gelegen 's nachts (of teveel onderuit gehangen op de bank), en ik sta op voelt t echt alsof ze afscheuren....dus bij t idee dat de meiden "gezellig" op en neer hopsen....*auw* en extra pijn na het klaarkomen wat een vooruitzicht hahaha moet ook bekennen dat ik de 1e weken wel behoefte had, maar sinds 6,5 week zwschap ofzo niet meer...ben toen ook nog wat extra moe geworden zeg maar... nu is t overdag werken en 's avonds vooral niks meer doen anders word ik naar... zelfs douchen kan al teveel zijn en kan ik niet meer op mn voetjes staan (terwijl ik toch echt een zittende baan heb...) hebben jullie misschien tips?
Hier ook gewoon elke dag seks Mijn vriend heeft er totaal geen problemen mee, alles zit goed ingepakt toch?!
Ik zou echt niet een week zonder seks kunnen, ben sinds ik zwanger ben echt een seksmonster geworden Vriendlief schikt zich er maar naar , en anders doe ik het zelf wel samentrekken van de baarmoeder door het klaarkomen is inderdaad heel vervelend, maar op 1 of andere manier ben ik van te voren en tijdens de seks altijd vergeten dat dat er achteraan komt... haha