Schrik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cvwinkoop, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Even vertellen wat ik nu weer heb.

Was gisteravond op zwangerschapscursus, ging ik naar de wc, lag er ineens allemaal bloed in de wc, dus ik in alle staten natuurlijk. Verloskundige gebeld, die raadde aan om naar huis te gaan, en als ik thuis was moest ik weer bellen om te zeggen of ik nog bloedde. Thuis was het gelukkig zo goed als over, dus ze zei dat als ik erge buikpijn kreeg of weer ging bloeden weer moest bellen. En aangezien ik vanmiddag toch moet komen voor controle zouden we dan verder kijken.
    Nou heb ik de hele nacht amper geslapen, omdat ik steeds naar de wc ging, en enorme last van m'n bekken had. Dus nu voel ik me zo bagger, moest net ook overgeven, heb t gevoel dat het 300 graden is, heb enorme zere bekken, heb hoofdpijn en steken in m'n buik.
    Kan niet wachten tot ik straks controle heb...

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Fijn dat je uitgerkend vanmiddag een controle hebt. Hopelijk valt het mee. wens je veel succes.

3. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Dat is zeker even schrikken zeg!
    Hoop dat t met de controle allemaal in orde is en je de laatste weken niet hoeft te stresssen hoor!
    Succes!

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Jeetje dat is schrikken! Sterkte vanmiddag!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Sterkte vanmiddag. Gelukkig kun je vanmiddag terecht. Hopeijk is er niks aan de hand.

6. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Bedankt voor jullie medeleven.

Ik kom net terug van de verloskundige, ze heeft m'n bloeddruk en urine nagekeken en dat was goed, dus ze gaat er vanuit dat ik de griep heb. Als het zaterdag niet over is moet ik bellen of als ik koorts heb. Of mocht ik weer bloed gaan verliezen, ze nam aan dat dat gewoon een vaatje in mn baarmoedermond was geweest, niks ernstigs.
    Dus ik net kijken of ik koorts heb, is mijn temperatuur 35,9... Is dat niet erg laag?

7. Niet meer actief

Hmm is inderdaad best laag ja..

wat een raar verhaal ook, je hebt veel bloedverlies en de vk denkt aan een griep :( zie het verband niet helemaal!

Als je het niet vertrouwt, zou ik gewoon terugbellen meis.

8. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ja, is ook een raar verhaal, staat een beetje los van elkaar zeg maar. Gisteravond bloedverlies, en vandaag voel ik me gewoon heel erg bagger, dus daardoor denkt ze dat ik de griep heb.

9. 2009mama

2009mama Niet meer actief

heb je trouwens oraal of rectaal gemeten ?
    rectaal is 35.9 wel erg laag,
    maar oraal dan moet er vaak tussen de 0.5 tot 0.9 bij opgeteld worden..( staat wel op gebruiksaanwijzing van de thermo)

hopelijk komt alles goed en is het inderdaad een griepje,

10. Niet meer actief

cvwinkoop, maar is wel toevallig dan toch? dat je na zo'n heftige ervaring ineens de griep hebt?
    Het zou kunnen want het hangt geloof ik wel in de lucht... maarja zou er ook flink van schrikken idd

11. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb oraal gemeten. Dus dan zou t opzich goed zijn? Ben de gebruiksaanwijzing van de thermometer een beetje kwijt, dus kan het niet nakijken...

12. Niet meer actief

nee dan moet je er nog bij optellen... oraal is niet zo nauwkeurig

13. Niet meer actief

Ja, volgens mij wel. Als ik oraal meet zit ik ook altijd op 35.7/35.9 zoiets. Als ik dan rectaal meet ( 8) uiteraard niet met dezelfde thermometer ) dan zit ik meestal rond de 36.4/36.6. Das netjes.

14. Niet meer actief

oooh zo.. ja je temp is dan idd goed :)

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik hoop echt dat het een griepje is. Zoals al iemand zei bel anders je vk dat je het toch niet vertrouwd.

Ik weet niet wat je normale tempeatuur is? Als je normaal 37 hebt is het wel erg laag. Weet ook niet waarom je een lagere temperatuur hebt. Zei de vk daar ook niks over? Meestal als je griep of koorts hebt is ie toch hoger?

16. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik ben normaal nooit echt ziek, dus ik meet m'n temp ook nooit, dus weet niet wat m'n normale temperatuur is. En t klopt dat als je koorts hebt de temp meestal hoger is, ik vond 35,9 alleen erg laag. Ik kijk over een paar uur nog wel eens, ga nu eerst lekker in mn bedje liggen.

17. Niet meer actief

Ja idd in combi met de griep is je temp. niet hoog.. maar hoeft ook niet, ik heb ook meestal een lage temp ook als ik ziek ben

Gwoon vk bellen als je het niet vertrouwt hoor echt doen

Deel Deze Pagina