Linker borst doet zeer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nenaten, 18 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Sinds gisteren doet mijn linker borst zeer, het begon als of mijn natte bikini top aan het schuren was onder mijn arm (waar de beugel normaal gesproken van je bh ophoudt) want ik was namelijk wezen zwemmen.
    Vanacht kon ik niet op mijn rug slapen omdat het tussen mijn schouderbladen zeer deed en ik ook niet normaal kon ademen. Werd ik vanmorgen wakker en was mijn nachthemd alleen links nat van de zweet. Me linker borst zweet dus heel erg eronder terwijl rechts normaal aanvoelt.
    De pijn drenkt door tot in me ribben en heb nu ook vaak last met ademhalen...kan nog steeds niet op me rug liggen en ook niet op mijn linker zij :(
    Ben nu in mijn 34e week van de zwangerschap dus kan het evt te maken hebben met een onstoken melkklier oid...trekt die pijn daarvan zo erg door?
    Hoop dat iemand een beetje herkent wat ik probeer uit te leggen...het is iniedergeval niet fijn :(

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat vervelend dat het zo'n pijn doet. Geen ervaring maar sterkte ermee en anders maandag ermee naar de huisarts.

3. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ja wil idd maandag naar de ha gaan als ik er nog steeds last van heb...vandaag is het (lijkt wel) in de loop van de dag erger geworden :(

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb je geen verhoging of koorts? Misschien helpt een paracetamol?

Wat raar zeg. Zou ook denken misschien ontstoken melkklier. Dacht wel dat het kon al voor je bevalling.

De baby ligt ook niet met een voet ofzo ergens tegenaan?

5. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Nee geen verhoging oid..
    Zit nu ook gewoon rustig op de bank en me shirt is gewoon nat geworden van het zweten van onder mijn borst aan een kant dus!
    De kleine ligt er niet tegen aan ofzo

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Komt t vocht niet uit je tepels? Als zijnde melk?
    De pijn die je omschrijft zou mij toch even laten overleggen met de vk.

Succes

7. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ik ben benieuwd hoe het gaat.
    Ik weet wel dat als ik een te volle borst heb ik dit tot achter in mijn rug, arm en ribben voel. En dat kan behoorlijk zeer doen.

Ik zou even een borstpad of als je dat niet hebt een stukje maandverband voor je tepel doen en dan kijken of je nog nat wordt.

Ik zou sowieso even de vk bellen.

8. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Ben naar de huisarts en huidarts geweest en het is gordelroos...heb afgelopen dagen erg veel pijn gehad dus was niet in staat om nog te antwoorden..

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O gordelroos! Dat is weer heel wat anders dan ontsteking van de borst. Dat kan behoorlijk heftig zijn en lang aanhouden. Heb je veel stress gehad de laatste tijd?

Beterschap! Mag je de medicijnen wel in de zwangerschap?

10. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Jaa maar het begon dus aan de onderkant van me borst en die steken is idd een teken van gordelroos :( Jaa kan gewoon 4-6 weken duren...! Heb paracetamol 500mg gekregen, antibiotica en zalf. Hoop nu niet dat ik me kleine man heb aangestoken en hij de waterpokken krijgt en hoop ook niet dat me kleine meisje eerder komt dan uitgerekende datum want dan zou alles tegelijk komen :`(
    Ja heb wel beetje stress, maar mijn immuunsysteem is ook niet al te best (zwanger zijn en geen milt is dubbelop)

Deel Deze Pagina