Na ctg gelijk inleiden?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Daanielle, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daanielle

Daanielle Lid

27 feb 2014
    48
    1
    8
    hoi meiden,

vandaag ben ik 40 weker zwanger van onze eerste dochter.
    omdat ze wat groter is dan gemiddeld heeft de verloskundige verteld dat ze me niet verder dan 41 weken wil laten lopen, dus staat er voor woensdag een afspraak gepland bij de gyn.
    Op de envelop staat om 09:00 ctg en 9:40 de afspraak.
    betekend dit dat ik die dag ook ingeleid word?
    Iemand ervaring daarin?

liefs.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.053
    2.188
    113
    Brabant
    Als de controles goed zijn, zul je die dag een datum plannen met de gyn. Dus biet meteen inleiden.

succes

3. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Ik denk dat dat gewwoon de afspraak is om alles door te spreken, als je ingeleid word word dat namelijk duidelijk afgesproken ivm dat je vanalles mee moet nemen!

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik denk het ook, of de ctg moet niet goed zijn natuurlijk.

5. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk gaan ze idd niet meteen inleiden, maar ik zou voor de zekerheid toch een tas klaar maken en die bv in de auto leggen. Mocht de ctg aanleiding zijn om wel die dag in te gaan leiden, heb je iig fijn je spullen bij je. Heb je de tas niet nodig? Ach, dan is hij klaar voor wanneer ze wel gaan inleiden!

6. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Waarschijnlijk op zn vroegst de dag er na, tenzij er echt directe noodzaak is.

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik moest aan de ctg omdat de kleine minder bewoog, alles was goed maar er werd toch besloten in te leiden. Er waren al 3 dames die werden ingeleid die avond anders had ik gelijk moeten blijven.

Maar ik denk in dit geval dat ze het wel zouden hebben gezegd als het de intentie was om je gelijk te houden. Maar voor de zekerheid kun je zeker je tas al in de auto zetten.

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik had donderdags een afspraak bij de gyn om te kijken of ingeleid kon worden. Hij gaf hier groen licht voor. Na deze afspraak moest ik meteen aan de ctg. De afspraak voor de inleiding werd op dinsdag gezet (was toen 38 weken)
    Waarschijnlijk heb je eerst de ctg zodat de gyn meteen kan kijken of alles goed is met de kleine.

Deel Deze Pagina