Bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunnie, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds juni gestopt met de pil. Heb na de onttrekkingsbloeding een cyclus van 31 dagen gehad. Nu ben ik na die 4 dagen ongesteldheid sinds zaterdag van de rode duivels af.

Vandaag (dinsdag) heb ik ineens last van best wel wat bruinverlies (lekker onsmakelijk). De voorgaande dagen was er niets aan de hand.
    Bij het bruinverlies zat een mini beetje helder bloed.

Mijn vriend en ik willen wel graag zwanger worden, maar doen eerst ons best om mijn cyclus een beetje te leren kennen (+ lekker genieten van het onbezonnen klussen). Maar ik begrijp er zelf geen snars van.

Kan dat bruinverlies betekenen dat de eisprong eraan komt? Wanneer hebben vrouwen normaal gesproken (als ze er al last van hebben natuurlijk) last van deze symptomen?

Ik wil graag begrijpen hoe mijn cyclus werkt.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik denk dat het bruinverlies nog bij je ongi hoort. Het is oud bloed. Ikzelf had het voornamelijk nog toen ik aan de pil was, dan had ik de eerste dagen gewoon bloedverlies, dan een dag was het over en dan nog 1 dag bruinverlies. Maar het verschilt gewoon erg per persoon.

Ik denk niet dat het bruinverlies te maken heeft met je eisprong, want daar is het nog veel te vroeg voor. Je zou rond die periode wel een klein beetje bloedverlies kunnen hebben, maar dat komt vrij weinig voor.

Kortom, ik denk dat het bruinverlies dus weinig te betekennen heeft en dat het nog bij je ongi hoort.

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Waarschijnlijk hoort het gewoon bij ontpillen, dan doet je lichaam rare dingen ;).

4. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat denk ik ook, maar ik hou niet zo van rare dingen ;)
    Voor de nieuwsgierigheid heb ik een ovutest gedaan, puur om mijn eigen cyclus te begrijpen. Vandaag waren duidelijk 2 streepjes te zien, ene streepje is iets donkerder als de andere. Dat kan toch helemaal niet in mijn 7e dag van de cyclus?

Mijn lichaam is wel flink van slag zeg.

5. Vrouw1985

Vrouw1985 Actief lid

9 feb 2008
    107
    0
    0
    Mijn lichaam is ook van slag af.
    Ik weet ook niet hoe mijn cyclus is, en had ook bruin bloedverlies.
    5 dagen na het stoppen met de pil raakte ik meteen ongesteld.
    terwijl ik de week daarvoor het ook al was.
    Hopelijk komt hierna z s m mijn normale cyclus.
    Mijn huisarts zei dat het 1 tot 4 maanden kan duren, en in sommige gevallen zelfs langer.

6. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ook gehoord dat het wel een tijd kon duren voordat je bent ontpilt. Maar 5 dagen na ongi gelijk weer, dat is erg vervelend.
    Ik hoop voor ons dat de cyclus snel lekker normaal wordt.

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    vrouw, je was tijdens de pil ongi en 5 dagen erna ook?
    Heb je hem wel goed geslikt dan, je hoort tijdens je pil niet ongi te worden toch...
    bruinverlies is idd oudbloed. Kan voor of na je ongi zijn en kan geen of wel zwanger zijn. Zegt helemaal niets..

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.978
    113
    Op verzoek van Sunnie gesloten.

Lotte

Deel Deze Pagina