Vreemde taaie afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door isaatje, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isaatje

isaatje Lid

27 mrt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo beste lezers,

Ik ben nieuw hier en heb me aangemeld omdat ik met een vraag zit mbt mijn afscheiding.

Kort vooraf, wij hebben ons eerste dochtertje verloren tijdens een vroeggeboorte en enkele maanden terug hebben wij een miskraam gehad :x Heel verdrietige tijd natuurlijk.

Nu ben ik heel pril zwanger, slechts 5 weken, heeeel blij natuurlijk maar ook weer een tijd van onzekerheid.

Nu heb ik de laatste dagen meer afscheiding wat op zich normaal is maar ik had gisteren een taai stukje ertussen zitten. Het was vast en leek net een klein spiertje / weefsel, beetje grijsachtig. Er zat verder geen bloed bij en ik heb geen buikpijn gehad.

Ik hoop dat iemand weet of dit normaal is of wat dit kan zijn?

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Dat is meer dan normaal dat klinkt als een slijmprop
    die verlies je de zwangerschap wel meer,dat heb ik ook.
    Ik zou je niet teveel zorgen maken

3. isaatje

isaatje Lid

27 mrt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Bibi,

had ik ook al gezien, had alleen gelezen dat de bevalling hierna zou komen en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.

Ik heb het de vorige keren niet gehad dus daarom dat ik zoiets had van hmmm zal toch niet.

4. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Hoihoi, wat erg dat je je dochtertje hebt moeten verliezen en een mk hebt gehad!

Het taaie slijm herken ik meteen, heb het ook al vanaf het begin en is idd gewoon van de slijmprop!Als je je slijmprop aan het einde van je zwangerschap verliest wil dit nog steeds niet altijd zeggen dat de bevalling in aantocht is, al kan ik me na een vroeggeboorte voorstellen dat je angst hebt!Meestal bij een naderende bevalling zit er bloed bij en jij verliest alleen propjes slijm dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn!Ook groeit de slijmprop gewoon weer aan dus ben je niet stukjes slijmprop kwijt zeg maar..succes verder met je zwangerschap!

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik.heb.het al de hele zwangerschap. Andere 2 zwangerschappen niet maar nu

6. isaatje

isaatje Lid

27 mrt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyzoe & edelweiss,

bedankt voor jullie reacties.

Dat geeft mij weer wat rust, de paniek sloeg goed toe gisteren. Dat in combinatie met dat ik sinds vandaag helemaal geen pijnlijke borsten meer heb maakte mij zeer onzeker.

7. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Dat je geen pijn meer in je borsten hebt kan komen omdat je je zo focust op alle symptomen!Echt probeer te ontspannen en bedenk dat je zelf geen invloed hebt op hoe deze zwangerschap gaat verlopen, of je je nu druk maakt of niet, als het goed gaat gaat het goed en visa versa...Klinkt heel cru, maar het hielp mij in het begin om vooral te ontspannen en dan vliegen die eerste drie maanden tenminste voorbij!;)

Deel Deze Pagina