Bij mij was het 'pas' na 6,5 week. Ik heb namelijk 5,5 week gevloeid en toen ik dacht: nu is het over werd ik ongesteld :x (ondanks bv). Ook wel een knip gehad hoor. Maar wat ik me dus afvroeg, zijn jullie dan allemaal eerder gestopt met vloeien, want anders heb je toch kans op infectie? Ik hoop iig dat ik deze keer wat minder lang vloei/eerder kan sexen , want het wordt nu ook al lastig, en de vorige keer was het best lastig zolang te wachten hihi.
Ik heb 3 weken gevloeid, na 4.5 week hadden we de eerste keer weer sex, en na 5 weken werd ik ongesteld
Bij de eerste 2 zou ik het echt niet meer weten maar bij Keano hadden we na 2 weken alweer sex. Ik had wel 2 hechtingen maar ik had er geen last van. Helaas is het nu wel dat de zin in sex soms ver te zoeken is hoor ben dan ook s'avonds kapot en moet niet aan sex denken. Germ arme man van mij.
hier na 5 maanden pas ik had een grote knip met flink veel hechtingen en ik durfde in het begin ook niet
Bij mij was het vloeien echt al heel snel bijna niks. Ik heb nooit gehoord dat ik geen seks mocht hebben... maar ik kan het vergeten zijn haha. Maar goed er is niks gebeurd. En ze is nu ook verdorie al 6 weken... :x Ik wil seks!!
geen knip/scheur oid, en wil al weken weer maar durf niet. mila door condoom, fenne door pil, en wil echt niet meer zwanger raken. morgen mirena plaatsen, dus hopelijk deze week weer! en als er dan een 3e doorheen komt.. dat gaat alles doorgeknipt worden wat er maar doorgeknipt kan worden!
Hahahahaha Wij willen nog wel meer kindjes dus ik zou het niet eens erg vinden maar zo snel... de verloskundigen wilden me minstens 9 maanden NIET zien, zeiden ze Ik zal toch echt voorzichtig moeten zijn. Mirena is bij ons erg effectief geweest maar toen die er uit was zat Renske er in een mum van tijd in
hier hebben we het gisteren avond weer geprobeerd, moet zeggen het was wel spannend was zelfs een beetje zenuwachtig, het was best wel lekker, maar als hij te diep ging had ik een trekkerig gevoel dus toch verder maar met de hand afgewerkt haha, ach we blijven gewoon iedere keer proberen, zo'n zeer als tijdens de zwangerschap deed het in ieder geval niet.
Toen Eva was geboren hadden we geloof ik na 6 weken weer sex, toen was het bloeden net helemaal gestopt. Ging gelukkig prima. Wat betreft het lekken tijdens het vrijen, ik geloof dat ik de eerste 6 maanden toch wel mijn bh heb aangehouden... door opwinding gingen ze nog wat meer lekken dan ze al deden
Mischien een stomme vraag hoor? Maar heeft iemand ook wel eens gehad dat je na de bevalling juist een hoger libido had? Want ik heb dit dus. Kan er ook aan liggen dat ik enkel een klein scheurtje had en verder niks. Maar de drang is dus echt een heel stuk hoger als voor de zwangerschap of bevalling. Ben benieuwd of er verder nog iemand is die dit herkend. Groetjes Janna
hahaha ja... vanaf 5 weken na bevalling tot deze zwangerschap had ik echt wel behoefte aan minimaal 4 keer per week seks manlief vond het geweldig want daarvoor was mijn seksgehalte 1 keer in de week of 2 weken hoop niet dat het na deze bevalling nog erger word.... dat word moeilijk met 2 kindjes en overdag slapen doet zoonlief niet meer, en hij gaat ook al redelijk laat naar bed ( of wij gewoon optijd..)
hier na 3 weken weer, ik vloeide niet meer en had zo n zin! vond het heel eng maar ik voelde er niets van
Nou mijn libido is juist ver te zoeken....arme man!! Het is nu 11 weken geleden en ik denk er al wel een tijdje aan maar ik heb geen zin meer als ik eenmaal in bed lig. Durf ook niet zo goed terwijl de schade daaronder weer hersteld is. Door de enorme productie van mijn borsten zal ik ook mijn bh aan moeten houden, nou ja dat vindt ik dus net zo iets als seks met sokken aan. Maar goed ik moet me er dus toe zetten terwijl ik normaal wel echt van seks hou, ik moet wennen aan die dubbele rol denk ik.
Hier ook ruim 3 weken na de bevalling maar ik kan het echt niet hoor. Ben net een kleine week van de ergste pijn af daar beneden, het schrijnde zo erg steeds met plassen. Er zit ook een flinke scheur die niet gehecht is, zit op een plek waar je meer last heb van hechtingen dan wanneer je het zo laat helen zeiden ze. Denk ook niet dat het er ooit nog enigzins normaal gaat uitzien daar beneden. Ik vloei echt nog minimaal, maar wist ook niet dat je moest wachten totdat je gestopt was met vloeien. Ben sinds gisteren wel aan de cerazette pil, moet er niet aan denken weer zwanger te worden. Maar de behoefte aan sex is enorm, vind dat rommelen eigenlijk best lekker, beter dan daarvoor maar ben zo bang voor die pijn.... Ik sta echt versteld dat er vrouwen zijn die zo snel weer kunnen vrijen, wil ik ook!!!!!!!!!!! En dat lekken had ik gisteravond ook last van, gelukkig maar een paar druppels.
Hier voorlopig nog niet. M'n knip is voor de 2e keer ontstoken en nog lang niet dicht. Vandaag op nacontrole geweest bij de vk en kans is aanwezig dat het een hersteloperatie wordt 't Zal hier nog wel even duren ben ik bang.
Hahaha, vreselijk! Ik heb dat inderdaad ook, was al benieuwd of dat nog over gaat? Op zo'n moment ben je lover en geen mama, maar dat hebben de borsten niet door. Ik heb er al over zitten geinen "zal ik jou eens lekker onderspuiten?", maar dat vond hubbie ook niet zo sexy. Sex heb ik nog niet geprobeerd: vind het eng (heb wel een knip gehad).