Geloof na 6 weken, toen was ik uitgevloeid zeg maar, ze hadden veel bloed weggezogen met de keizersnede. En het voelde normaal aan, misschien ook wel omdat het een keizersnede is geweest.
Whahaha Hier na een maandje of 3 volgens mij en ben flink uitgescheurd geweest maar het ging vrij aardig moet ik zeggen. Ik vond het stiekem best eng weer, net alsof ik voor de 2e keer ontmaagd ging worden ofzo Oja en van lekken had ik ook veel last.. nu al ruim 2 maanden geen bv meer en nog steeds dus je kan je lol nog op.
na de bevalling van Mila 3 x per dag, tot vriend smeekte of het alsjeblieft wat minder mocht overigens gisteren voor het eerst weer, dus 7 weken en 6 dagen. wel erg blij dat de eerste keer weer zonder problemen is verlopen, en was gewoon wel erg fijn
Nu bijna 4 weken later en mijn man vraagt steeds of het al kan. Ik durf het nog niet aan, ook al is het vloeien eigenlijk wel over bij mij. Maar 4 weken is wel erg snel, vinden jullie niet?
Ik vraag me af wanneer het eigenlijk voor het eerst mag. Het vloeien is hier sinds gisteren gestopt (maar ik weet dat het nog wel terug kan komen als ik de komende dagen de hort op ga ), maar na een week weer sex kan toch niet goed zijn lijkt me? Sowieso wacht ik nog wel een weekje ofzo, afwachten of ik toch niet nog bloedverlies krijg. En ik zal toch moeten wachten tot mijn vriend weer in beetje in vorm is, hij kan niet zo goed tegen weinig slaap (en ik wel ). Al slapen we minstens 6 uur per nacht, maar het is toch anders blijkbaar. Ik mag al blij zijn met een kus en een weltrusten op het moment Lekker snugger wel van mij, de kraamhulp is net een half uurtje weg (voorgoed ), maar bedenk het me nu pas . En ik dacht dat er dus altijd zo'n 6 weken voor stond, maar als het vloeien dan al wekenlang gestopt is lijkt het me wel dat het eerder mag. Ik denk dat we gewoon lekker wachten totdat de Mirena er dan in zit...
Wij hebben het met 3 weken voor het eerst geprobeerd. Ik vloeide toen op wat bruine drupjes na niet meer en vond het wel welletjes met het seksloze leven Maar helaas Dat is nu een maand geleden, nog 2 pogingen gedaan omdat die eerste keer zo vreselijk pijnlijk was, en nogsteeds zo pijnlijk. Ik baal er van.