Voor de mannen!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Q1987, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Graag de reacties van jullie mannen!

mijn vraag; hoe is jullie man of hoe ben jij in dit geval dan
    veranderd na de bevalling van jullie kindje, stop je nu voor rood,
    ben je een stuk meer een soort van Watje geworden wat ze zoal zeggen tegenwoordig

reed je voorheen gerust 190over de weg en nu hou je je netjes aan de max. snelheid

wat is het gevoel wat je overkwam toen je voor het eerst jullie zoon/dochter zag?!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou watje wil ik het niet noemen, meer herseninhoud en betere prioriteiten stellen ; ja dat zeker, er zijn nu andere dingen meer belangrijk geworden en ik merk aan mijn man dat hij andere keuzes maakt waarbij onze kids voorop staan (en dus inkomen, veiligheid en gezondheid in het algemeen) mijn man is pro motorcrosser geweest en zou best eens weer willen motorcrossen maar helaas pindakaas hij kan zich geen blessures e.d. veroorloven vanwege eigen zaak en geld wat binnen moet komen voor ons gezin maar daarnaast geeft hij "zijn" geld liever uit aan ons gezin.

Dus ja ik merk wel dat hij andere keuzes maakt als toen ie nog geen papa was, minder egoistisch en met meer verantwoording zeg maar.

3. Q1987

Q1987 Niet meer actief

oke dank je wel zo;n antoowrd wou ik graag lezen andere dames/heren graag antwoord! :)

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn vriend is weinig veranderd, na de bevalling van onze zoon. Maar hij was al nooit onverantwoordelijk. Wel merk ik dat zijn gezin (ik en mijn zoon) echt op de eerste plaats staan. Dus dat hij zijn mondje wel klaar heeft op zijn werk, als ze hem 3 weken naar het buitenland willen sturen!

5. Q1987

Q1987 Niet meer actief

oke ook bedankt voor je reactie.

wel fijn ik b en namelijk erg benieuwd hoe mijn vriend zal reageren.
    hij is nu nog heel onverantwoordelijk 250met de moter
    160 met de auto
    ect
    dus tja.. ik wacht het af vandaar dat ik het me afvroeg hoe die van jullie veranderd waren :rolleyes:

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en je bent al zwanger?? is hij voor de rest wel wat rustiger (werk, leven e.d.) is het alleen maar een snelheidsduivel haha? of is ie verder ook wat losbollig om zo maar even uit te drukken..

hier begonnen de veranderingen eigenlijk al voordat we aan kids begonnen is alleen nog wat erger geworden.. we moesten eerst een goede basis opbouwen..

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn man is nog precies hetzelfde, maar hij was altijd al erg verantwoordelijk. Hij blaast wel nog steeds stoom af met de motor, maar dat moet hij ook blijven doen, dat maakt hem hem zeg maar :D

8. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Mijn vriend was al papa toen ik hem leerde kennen (zoontje uit eerdere relatie) dus had al gezien heo hij is in zijn papa-rol.

Maar hij is echt wel veranderd na de geboorte van onze meisjes! Zo kwam er bij de 20 wkn echo van onze eerste meid gelij keen honkbalknuppel bij de deur te hangen onder het mom "alle vriendjes sla ik er meteen uit als ze me niet aanstaan" En hij is absoluut rustiger geworden. Viel vooral op bij de geboorte van onze 2e meid (zij is in het ziekenhuis geboren) toen we naar huis mochten. Hij is geen snelheidsduivel hoor! Maar meneer reed toen 30 km/u waar je 60 mocht rijden!! En toen ik zei "schatje kun je niet wat sneller rijden dan zijn we zo thuis" kreeg ik te horen "ja daaaaaag, waardevolle lading aan boord hé!!" hahaha

Tja verder is het wel echt een meisjes papa, freubelen met de haartjes van de oudste (staartjes noem het maar op) En... shoppen voor kleding!! Nooit gedacht dat hij zo een goede smaak had qua kleding voor onze meiden! Komt met echt hele combinaties thuis! Tja en dan natuurlijk voor het slapen gaan lekker kroelen met zijn meiden... Dat is voor hem echt onbetaalbaar!

oh ennuh hij is veranderd naar mij toe! Eerst kwam hij thuis en kreeg ik alle aandacht nu gaat zijn aandacht eerst naar de meiden maar voor hun geef ik met alle liefde mijn "eerst plaats" op ;)

9. Q1987

Q1987 Niet meer actief

hahahaha leuk zeg deze verhalen!!

meer meer meer...

dank je wel beide voor de reactie!

10. Q1987

Q1987 Niet meer actief

niemand meer????????????????

11. Q1987

Q1987 Niet meer actief

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    mijn man is ook verandert sinds alyssa er is.

we wisten van te voren niet of mijn man wel vruchtbaar zou zijn (door een genetische afwijking) en het was dus voor ons een super groot wonder dat we een kindje konden krijgen.
    daardoor heeft ie wel meer het besef gekregen hoe bijzonder het is.

hij is dj (als hobby) en dat doet hij nu een stuk minder.
    hij vind het niet leuk meer om alleen weg te gaan en wil het liefste zoveel mogelijk bij alyssa zijn.
    ook rijd hij voorzichtiger, hij houd wel van doorrijden, maar niet meer zo extreem als eerder. (er komen nu ook minder bekeuringen binnen)
    verder is hij naar mij toe ook bezorgder. kheb een ppd gehad en daardoor vind hij niet alles meer vanzelfsprekend.

een watje zou je hem op sommige gebieden wel kunnen noemen, maar ik vind het niet negatief.
    als je aan zn gezin komt kom je aan hem en hij gaat echt door het vuur voor ons.

liefs doris

13. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook weinig verandering..
    Hij was al zorgzaam en lief, en dat kan hij nu helemaal uitleven op onze zoon ;)
    Ik geloof wel dat hij wat emotioneler is, zeker bij ziekenhuisprogramma's over kinderen, of als er in het nieuws iets is over mishandelde kinderen.

Maar dat is dan ook het enige waar echt duidelijk een verandering in is..

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier geen verandering maar hoeft ook niet wat hij was altijd al heel goed bezig :)

15. Q1987

Q1987 Niet meer actief

oke nou weer bedankt dames!

Deel Deze Pagina