Seks

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Suzie83, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik heb geen partner, maar ik had na ongeveer 2 maanden sex. Het voelde echt alsof ik weer ontmaagd werd. Waar ik gehecht was, ben ook van de boven- en onderkant uitgescheurd, was het wel gevoelig. Maar het viel me helemaal niet tegen :)

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hier ook pas na bijna 3 maanden hoor !!! durfde echt niet eerder en het heeft ook best lang zeer gedaan...

En wij hadden de laatste maanden ook geen sex meer dus het werd wel weer eens tijd ja.. maar maak je er niet druk om, komt vanzelf...
    En wij werden creatief zal ik maar zeggen... ;)

3. Maia

Maia Niet meer actief

wij hebben het gisteren geprobeerd (heb geen last meer van de hechtingen) maar ergens daarbinnen leek het alsof er iets in de weg zat dat erg pijnlijk was. Dus we wachten nog maar even.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    eerste bevalling na een week of 8
    had toen 4 hechtingen gehad

nu na 4 wkn maar ook geen scheur of niks, pijn deed het niet echt strak voelen ook niet... alleen erna voelde het beetje ongemakkelijk van binnen maar niet echt pijn ofzo..

5. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh God, ik ging hier even meelezen voor de gein ....maar daar heb ik nu spijt van :$ ik ben nu al bang voor de eerste keer sex na de bevalling.... :Dsoms ben ik ook echt een doos.

Dacht dat de bevalling het ergste was, maar volgens mij is sex na de bevalling ook nogal wat!

Maar goed wie weet gaat bij mij wel alles goed....:(

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Mimi, wij gaan het over een week of 2 weer proberen. Laat nog wel even weten hoe het is gegaan. ;)

7. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben heel benieuwd hoe het gegaan is! Ik zal het hier in de gaten houden... ik ga er gewoon van uit (positief denken) dat jullie heel veel plezier samen zullen hebben over 2 weekies :p

8. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    wij ongeveer na 8 weken.
    We vonden het allebei best wel spannend en een beetje eng.
    Maar ik moet zeggen dat het best goed ging.
    Binnenin voelde ik wel iets maar het deed niet zeer, wel heel apart.
    Net of het allemaal nieuw is hahaha

9. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ondanks een flinke knip (10 hechtingen inwendig en 4 uitwendig) na 2 weken al gemeenschap gehad. Bloeden was ook al gestopt.
    Ging eigenlijk best goed. Mijn man was gewoon heel voorzichtig.

Grt Vanilia

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nou we hebben het ook geprobeerd maar ik vind het nog niks hoor. Baal er wel van, moet wel zeggen dat ik flink wat hechtingen had. Sup reptuur... en aan de buitenkant voelt het normaal het litteken maar van binnen voelt het nog niet zo fijn zeg maar. Werd gewoon helemaal misselijk van het gevoel, maar kan misschien ook wel de angst zijn. Vind het gewoon doodeng.
    Dus wij zijn ook creatief haha.. en over een weekje weer proberen..

11. Hier afgelopen weekend, na 5 weken en 6 dagen.. Ik kon niet wachten :D !! Maarja ik vloeide nog en was toen ongesteld en alle hechtingen waren vorige week pas opgelost..

De eerste keer was wel gevoelig en deed soms een beetje pijn.
    Maar zondag ging het al een stuk beter en was het hartstikke lekker.. Het viel me hartstikke mee, ik had 22 hechtingen en was bont en blauw daar beneden door de knip.

12. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Pffff, sex? .... Ik zou wel willen, maar omdat ik net 3 weken geleden bevallen ben (die overigens zeer voorspoedig en zonder complicaties en binnen 3 uur thuis is gebeurt) en nog geen voorbehoedsmiddel heb omdat ik er nog niet uit ben welke het gaat worden en ik nog wat navloei van de bevalling durf ik nog niet:(

13. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Ik zou graag willen.
    ben 2 weken gelden bevallen.
    Met hechtingen heb ik er heel veel zin in.
    Alleen me man is bang haha.
    Hij vond het zo slacht partij dat hij even wil wachten

14. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    :$ wat hebben sommige voor mijn gevoel snel weer seks! Hier na 8 weken voor het eerst weer geprobeert, had maar 1 hechting maar het deed echt enorm pijn :(. Nu na 10,5 maand voel ik dat nog steeds, wanneer we af en toe gek doen ;)

15. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    haha wat een topic ..geweldig

wij deden het met de eerst na 2 maanden ofzo maar heb er last van gehad tot de tweede geboren is vond het niet zo fijn en erg pijnlijk was dan ook geknipt en verschrikkelijk gescheurd dus een doos vol hechtingen had echt het idee of ik veel te strak gehecht was
    na de tweede deden we het na een dag of tien denk ik vrij vlot voor mijn gevoel:) maar ja ik bloede niet meer en had geen hechtings het voelde toen ook gelijk goed niet erg pijnlijk

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier gaat het vrij aardig nu. Begonnen 4 weken na de bevalling weer (na hechtingen aan alle kanten). Alleen heb ik nu een schimmeltje. Als je BV geeft moet je echt wachten tot je vochtig genoeg b ent, anders heb je dus langer na"pret"dan leuk is, zeg maar.

Alleen achterlangs en elk ander standje wat erg veel druk op het perineum zet, is me écht nog te pijnlijk. Hoop wel, dat dat snel weer overgaat!

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wij hebben het geprobeerd maar doet nog teveel pijn. Ik ben ook echt te gespannen. :(

Helen, dat standje wat jij noemt hebben we nog niet geprobeerd na de bevalling. toch maar eens doen.:)

18. Foody

Foody Lid

16 mrt 2009
    46
    0
    0
    Pffff ik zou wel heel graag willen, maar ik durf echt nog niet. Ik krijg de koude rillingen aan de gedachte alleen al. Het is 4 weken geleden dat ik bevallen ben en ik voel dat aan de binnenkant nog steeds de (oplosbare) hechtingen zitten. Dus dat idee vind ik ook eng. Ik ben bang dat de boel straks weer openscheurd ;) , dus nog maar even wachten.

Maar ik ben wel erg benieuwd hoe dat straks gaat zijn hoor :D

19. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Nou dan ben ik helemaal een slecht voorbeeld want mijn zoontje is vandaag 5maanden oud en het lukt nog steeds niet omdat gemeenschap echt nog te veel pijn doet. Mijn vriend heeft ook niet bepaald achteraan in de rij gestaan toen de piemels werden uitgedeeld zal ik maar zeggen:)
    Ik ben hiervoor al naar de huisarts geweest en ik heb wat littekenweefsel van de knip dat nog erg gevoelig is. Ik kreeg van haar het advies om het nog even aan te kijken en als het echt niet zou lukken dan zou ik een doorverwijzing naar een plastisch chirurg krijgen. Die gaat dan opnieuw een knip zetten en hem dan fatsoenlijk hechten:( Echt goed ontspannen kan ik nu ook niet meer als we het proberen uit angst voor weer zoveel pijn en zo blijven we een beetje in een cirkeltje hangen. Mogelijk dat ik hiervoor ook eens langs een bekkenbodemfysio ga.. Nog even en ik ben weer een maagd hihi.. Gelukkig zijn we wel creatief met andere oplossingen maar wat mij betreft mag het wel weer eens gebeuren.

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wat ik overigens wel gemerkt heb, is dat mijn schedewand iets is verzakt. Het "hangt"in een soort bubbel nét aan de binnenkant van de schede. Iemand hier ervaring mee? Ik ben 10,5 week geleden bevallen....(na een turbobevalling)

Deel Deze Pagina