Seks?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppedopje, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oeps, wij doen het nog best vaak dan. Gemiddeld zo'n drie keer per week ofzo. :)

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Good for you!! Als jullie je daar goed bij voelen, dan is dat toch heerlijk!

3. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    wij hadden juist dat we veel meer sex hadden, nu naar het einde wat minder maar ook meer omdat vriendlief het een vervelend gevoel vindt en bang is de kleine pijn te doen
    maar dat houd hem n iet helemaal tegen hihihihi

het is inderdaad zoals een voorgangster zei voor iedereen persoonlijk, volg gewoon je gevoel
    ik vindt persoonlijk wel een relatie is geven en nemen je hoeft niet meteen sex te hebben maar kan wel proberen er iets van te maken dat je partner zich niet altijd afgewezen voelt, maar ook dat is voor iedereen persoonlijk

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb er ook totaal geen zin in :)

Gek, want bij de eerste had ik in het tweede trimester heelveel zin. Maar goed, ik ben pas net van de misselijkheid af, ben nu ziek, dat helpt allemaal helemaal niet voor de lust he?

Ik zal mijn man binnenkort weleens in een sexy niksje gaan verrassen. De arme schat begint dubbelzinnige grapjes te maken, dat is een teken dat hij van bil moet :D

5. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Ik heb ook juist wél zin in seks, maar vriendlief niet.... al bijna 2 maanden niet!!! Ik vind t wel erg lang duren en we hebben t er wel over gehad, maar hij heeft gewoon totaal geen behoefte nu. Voel me daar zo onaantrekkelijk door...
    Sorry poppedopje, heb dus geen tips voor je, wilde alleen even heel egoistisch mijn eigen verhaal kwijt!

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik had ook echt helemaal geen zin in seks en alles dat daarbij kwam kijken. Ik heb mijn man wel 3 keer verwend. Met 31 weken was ik niet te houden en kreeg ik spontaan zin in seks haha.

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb juist de hele zwangerschap meer zin in seks gehad, en dat betekent dan eigenlijk iedere dag... het is mijn man die me een beetje afremt. Soms zijn we ook gewoon te moe en dan is het maar het beste dat we gewoon gaan slapen :)

En van aanrakingen,knuffels en kusjes krijg ik ook niet genoeg... het is allemaal gevoeliger geworden maar op de goede manier.

Er moet denk ik ook geen 'druk' achter zitten, of het als probleem zien, het komt vanzelf weer, spontaan.

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Herkenbaar..
    Ik heb er ook veeeel minder behoefte aan dan anders!
    Toch komt het soms ineens ff bovenschieten en daar wordt dan ook gebruik van gemaakt :p Tis bij mij wel na de 18e week ofzo beter geworden..

9. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    herken het wel, bij de eerste 2 kids was het ook wel minder maar niet zoals het nu int begin was, ik ben dan ook wel zeer misselijk en moe geweest tot 14 weken, maar ik werd en word ook snel geirriteerd als hij aan me komt, nu de laatste mnden gaat het wel beter qua zin

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hahahaha, leuk topic weer :p

Hier tijdens de eerste zwangerschap een enorm libido, mits ik niet moe was. Nu weer hetzelfde, maar dus afhankelijk van hoe moe ik ben, en 't helpt natuurlijk ook niet altijd mee dat onze dochter regelmatig wakker wordt als wij net op bed liggen, waardoor we dus met z'n 3tjes in bed liggen uiteindelijk.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nee hoor, in je buik:D

12. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Heel herkenbaar! Ben sávonds ook te moe en te misselijk om ook maar iets te ondernemen, laat staan sex te hebben. Bij mijn eerste was het ook zo en dat hebben we in de loopvan de zwangerschap wel weer goed gemaakt hoor! Als je straks weer wat meer energie hebt komt de rest weer vanzelf!

13. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    hi ladies,

ik zou me niet te veel zorgen maken hoor! verminderde zin in sex is best normaal in je eerste 3 maanden. daarna verandert het allemaal ;)
    had eerst ook absoluuuuut geen zin, nu wel, graag zelfs! hihi
    maar dat gevoel had ik pas vanaf ongeveer mijn 15e/16e week.
    Dus nog even geduld voor de nieuwe mama's, er is niks mis met je!
    En communiceer dit ook maar ff met je partner, kan hij aftellen :D

14. missmanhattan

31 dec 2011
    72
    0
    0
    zoetermeer
    Ik ben nu 21 weken zwanger en nog steeds heb ik niet echt die enorme zin:( jammer hoor, we knuffelen wel gezellig en meestal komt de 'zin ' dan vanzelf wel, maar ik hoopte eigenlijk dat ik ook zo iemand was die veel zin zou hebben heel vaak, maar dat valt dus tegen...:( gelukkig ben ik niet de enige pffffew succes meiden er gebeurt zoveel met je lichaam raar eigenlijk he:)

15. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Haha ik had ook totaal geen zin in seks. Bij de 1e zwangerschap niet en ook bij de 2e niet. Ik had gehoopt dat ik ook degene was die er juist zin aan had, maar helaas.
    Mijn vriend heeft er nooit moeite voor gedaan.
    We hebben het toen een jaar niet gedaan *bloos*. 9 maanden zwanger en de eerste 3 maand na de bevalling ook zeker niet.

16. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    waaaahh 1 jaaaaaaar, dat is langgg...

Verder..
    Ik heb ook totaaaaaaaaal geen zin, maar ik laat het niet altijd merken. Anders voelt hij zich ook zo afgewezen en dat wil ik ook weer niet. Ik vind dat je beide rekening met elkaar moet houden. Als jij geen zin hebt moet hij daar rekening mee houden en als hij echt op barsten staat moet jij daar rekening mee houden haha..
    ( ik spreek over het algemeen he..)

17. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja, ik wil inderdaad gewoon helemaal niet aangeraakt worden.. het is zo erg dat ik zelfs mijn dochter geen borstvoeding meer wil geven omdat ik gewoonweg niet wil dat er aan me gezeten wordt.

18. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik klim er het liefste iedere dag op. Geen klachten hier dus. :D

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    nou hier wel hoor, poeh ik heb echt totaal geen zin, ( nou helpen continu bloedingen ook niet echt mee denk ik zo ) maar goed hij heeft wel zin natuurlijk maar echt ik kan me er gewoon niet over heen zetten om dan een beetje lief voor hem te zijn :(, hoop echt dat dit beter wordt, want voor hem is dat natuurlijk totaal niet leuk

20. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb sinds ik zwanger ben nog helemaal geen seks gehad, ik heb totaal geen zin en ik heb ook regelmatig bloedingen waardoor de gyn heeft gezegd dat ik voorzichtig moet zijn met seks.

Nu hebben wij een lang medisch voor traject gehad waardoor het vaak verplicht klussen is geweest en dat bevordert de boel ook niet. Gelukig weet ik uit ervaring dat het wel weer goed komt. Na de eerste 3 maanden na de geboorte van mijn zoontje deden we het weer 2 keer in de week.

Het lijkt wel alsof er bij mij een knop omgaat zo gauw we weer in de medische molen terecht komen.

Gelukkig is dit de laatste keer en moet mijn vriend nu nog maar even geduld hebben en dat heeft hij. We knuffelen wat af.

Deel Deze Pagina