GeboorteTens Elle of Femina?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Babbona, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik ga de geboortetens bestellen maar nu zijn er 2 verschillende, Elle of Femina en ik kon wel wat ervaringen vinden op het internet maar niet heel veel.

Hebben jullie ervaring met een van de 2, waarom gekozen voor de Elle en waarom voor de Femina? Heeft het uiteindelijk geholpen?

Elle spreekt me aan omdat er het stofje Endorfine wordt gestimuleerd wat al een natuurlijke pijnstiller is, Femina dan weer meer omdat het ook andere functies heeft zoals het verlichten van lage rugpijn waar ik regelmatig last van heb. Ook spreekt Femina me aan omdat het een digitale is dus misschien handiger in gebruik?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :).

Liefs,

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik heb de elle. mn zusje had deze van de verzekering gekregen.
    in 1 woord: superding. ik had door dat ding wat meer controle over de pijn. verschillende standdn welke je ook digitaal op display van afstandsbediening kan zien. ik voelde duidelijk verschil met, en zonder de tens.

ik had gedacht dat het een soort stroomstootjes zou geven maar het is een beetje prikkelig. het is een hoogst irritant gevoel wat je afleid van dd werkelijke pijn.
    er zit een boostknop op zodat je bij een wee, jezelf een flinke boost kan geven. je kan hem ook gebruiken zonder boost. ik heb hem niet 1x op max gehad. ik redde het op standje 5.
    echt een aanrader

3. koek

koek Actief lid

23 mrt 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    welke vergoed je verzekering eventueel? ik heb de femina uiteindelijk besteld, omdat dat (als ik het mij goed herinner) een uitgebreidere variant van de elle is en mijn verzekering deze vergoede.

ik kan je geen gebruikers ervaring geven. tijdens de bevalling niet in mij opgekomen hem te gebruiken....;)

4. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Bedankt voor jullie antwoorden.
    Ze worden allebei vergoed, dus eigenlijk heeft de Femina dezelfde functies als de Elle PLUS meer functies?

Deel Deze Pagina