@Iertje81 ... ik zou juist stress krijgen als het te lang duurt Dan zou ik meteen gaan twijfelen aan mijn eigen kunnen. Mja onzin ik weet het Wij komen beide vrij snel hier, dus dat past perfect bij elkaar. Soms gil ik voor de lol weleens....kijken is al genoeg!
En als jij nou eens contact opneemt met een seksuoloog? Jij voelt je er immers niet fijn bij, wie weet heeft diegene tips voor je om het los te kunnen laten? Of juist ideeën over hoe het nog wel zou kunnen lukken?
Haha nou ja een half uur hoeft ook echt niet. Maar 5/10 minuten halen we met veel pauzes net. Zou het soms fijn vinden om wat langer van dat gevoel van samenzijn te kunnen genieten zegmaar. Klinkt wat stom. Maar zoals ik al zei, ik vind het echt niet vervelend. De seks is verder heel erg fijn, en ik weet dat dat ook heel anders kan zijn, ongeacht de duur van penetratie
Achja daarna kan je toch lekker in elkaars armen liggen? Is ook van elkaar genieten. Wie weet word het straks nog langer
Het is inderdaad fijn om herkenning te lezen. De algemene opvatting is zo ontzettend dat mannen altijd (gemakkelijk) klaarkomen, dat het niet iets is dat je vaak tegenkomt. Of toch iig niet dat vrouwen dat dan weer aangeven lastig te vinden. En je wilt er richting je partner geen probleem van maken, want je wilt niet dat het de volgende keer juist nog meer een ding wordt, en tegelijkertijd maakt dat het zo'n ding in je hoofd. Hier heeft het denk ik veel te maken met los kunnen laten van andere zaken. Op vakantie ging het - voordat er kinderen waren - altijd makkelijker. Straks zijn wij als gezin compleet en hoop ik toch dat het voor mij meer oké is.
Nou idd Ik hoop dan maar dat diegenen het onder de douche doen ofzo... En dan gelijk de douche schoonmaken, is ook wat makkelijker dan een matras schoonmaken.
Nee helemaal niet, lijkt mij juist heel vervelend als het altijd 20 minuten moet duren. Als hij gedronken heeft duurt het vaak langer en dan vind ik het na een tijdje echt niet fijn meer. Even opgezocht of het nu zo raar is, maar gemiddeld is het 5.4 minuten, dus niet raar ofzo
Dat is hier ook vaak zo als het een tijdje geleden is, dan gaat het echt heel snel. Tja, je kunt er niet echt wat aan doen ofzo. Als ik er wat van zeg kun je er donder op zeggen dat het volgende keer erger wordt. Hij baalt zelf ook wel eens dat hij het niet heel lang kan volhouden, terwijl ik daar dus echt niet op zit te wachten. Leeft toch een beetje het idee dat een man het superlang moet kunnen volhouden, terwijl 5 minuten dus gemiddeld is.
Goh hier een minuut of 20? Waarvan 10 penetratie. Soms wat korter soms iets langer. Ik vind het eigenlijk wel lang genoeg, heb zelf ook niet langer nodig Moet er eigenlijk ook niet aan denken om een uur bezig te zijn. Maar bij mij wordt het na een tijd gewoon gevoelig. Gelukkig zitten we qua behoefte en duur redelijk op 1 lijn. Heb ook nooit een man gehad waar penetratie echt 20-30 minuten duurde.. die 5-10 minuten klinken mij ook heel normaal/bekend in de oren. Het voelt wel langer, misschien dat mensen het gewoon langer schatten dan het is? Wij denken wel eens een goede lange wip gemaakt te hebben en dan is het 15-20 minuten later dan dat we in bed doken
Kan je zeggen dat een man die het lang kan volhouden inderdaad ook niet alles is Alles zal wel zn voor- en nadelen hebben.
Wij doen nog wel eens als we echt zin hebben maar het is zo snel klaar: na de seks even knuffelen en dan nog een keertje
Ja denk niet dat man dat ziet zitten, maar wij hebben vaak een uitgebreid voorspel, dus dat geeft niet.
Je weet dat de gemiddelde tijd voor penetratie 5 minuten & 4 seconden is? Ik heb nog nooit bijgehouden hoe lang het duurt bij ons. Vind ik er ook niet echt toe doen...Als we beiden ons hoogtepunt bereiken vind ik het goed (Alhoewel het ook prima is als we niet allebei komen) . Ik weet wel dat het volgens mij voor je gevoel veel langer duurt dan hoe lang het werkelijk duurt. Edit: ben nu wel benieuwd hoe lang het duurt bij ons dus ga het eens bijhouden .
Hier inderdaad ook als hij gedronken heeft dat het langer duurt. Ik ben er dan op een gegeven moment ook wel klaar mee .