Dat is wat ik ook wilde zeggen inderdaad. 5 - 10 minuten is vrij normaal. Als dat 10 minuten achter elkaar penetratie is.. En dan op een lekker tempo. Helemaal niet raar dat een man dan al kan komen. Trouwens, met pauzes ook niet. Want een pauze betekent in ons geval ff wachten tot het "Oh shit ik kom bijna" gevoel weg is en dan weer door. Nou dat duurt ook geen minuut.
Ja nou ja dit dus En als je daar beiden mee aan je trekken komt en happy mee bent is dat toch ook prima
Nou inderdaad. Ik heb zelf ook geen half uur nodig om te komen dus waarom zou ik dat wel verwachten van mijn man. Vind dat een beetje raar.
In de periode rond mijn nekoperatie komt het voor dat we een aantal weken (meestal 2,5 soms in extreme gevallen 4 ) geen seks hebben. Ik kan dan gewoon lichamelijk niet door de pijn vooraf en de pijn van herstel achteraf. De eerste keer daarna houd mijn man het ook niet lang vol. Dan is het na max 10 minuten echt klaar. Maar eerder al 5 minuten. Dat komt echt omdat het al zolang geduurt heeft en hij dan echt heel veel zin heeft. De 2e en 3e dag gaat het ook wat sneller maar daarna duurt het gelukkig weer langer. Ik weet natuurlijk niet hoe regelmatig jij en @suus1983 het doen. Jij zegt dat je het jammer vind, weet niet hoe Suus daarin staat, maar misschien dat daar nog wat in te proberen valt door regelmatiger seks te hebben (als dat niet al het geval is). Wat hier ervoor zorgde dat het bij man een stuk langer duurde voor hij klaar kwam was seks met een condoom, dan was het gevoel bij hem minder. Misschien kun je dat nog proberen. Beginnen met een condoom zodat hij het wat langer volhoud (als hij tenminste dan ook minder gevoel heeft met condoom) en die na een tijdje afdoen als jij bijna tot een orgasme komt zodat je beide ongeveer gelijk tot een orgasme kunt komen. En misschien hebben jullie al van alles geprobeerd en werkt dat ook niet en dan is het inderdaad balen maar dan valt er echt niets aan te doen zoals je zelf zegt.
Ook dat en weetje. De meeste mannen vinden het zo erg dat ze ze "zo snel" komen terwijl de meeste vrouwen zoiets hebben van: "Ach, het is toch prima zo?" Althans, zo denk ik er over. Hier trouwens niet altijd 5-10 minuten, soms wat sneller, soms langer (en dan denk ik: Jeetje duurt wel lang ) Als je zelf maar tevreden bent dan maken die zogenaamde gemiddelden ook niet uit.
Zou je na al die jaren samen nog steeds twijfelen aan je eigen kunnen als het lang zou duren? Nee toch? Je maakte een grapje denk ik?! Maar als je beide snel aan je trekken komt dan is het geen probleem. Het word pas een probleem als de 1 snel klaar komt voor de ander is klaargekomen en dan op dat moment ook helemaal klaar is. Man die niet verder kan omdat de erectie weg is of vrouw die meteen droog is en niet verder kan omdat het ongemakkelijk word. En als je beide snel klaarkomt door penetratie en je wilt beide er meer tijd aan besteden kun je altijd nog het voorspel flink uitbreiden.
Daarom soms zeg ik wel tegen m'n man van " nu even een vluggertje" maar dan moet ik tussendoor wel is zeggen " schiet nou is op "
Ik denk dat er helemaal geen normaal en abnormaal is in deze. Vind dat in dit topic ook wel een veroordelen woord dat "normaal". Er zal vast wel een gemiddelde zijn maar dat dat gemiddelde 5 minuten is geloof ik niet helemaal.
Dan kom ik terug op mijn vorige post. Ik had echt niet verwacht dat dat het gemiddelde zou zijn. Dan zijn er dus best veel die het nog een stuk sneller doen dan die 5 minuten. voor ons is 5 minuten een vluggertje. Edit. En tussen altijd maar 5 minuten en altijd 20 minuten zit ook nog een heel gebied he!? Het is niet zo zwart wit. De ene keer 5 minuten de andere keer 20 minuten en weer een andere keer 10 minuten bestaat ook nog. Ik vind seks met mijn man als hij gedronken heeft ook minder fijn, dan duurt het hier ook langer, en dat maakt het niet minder fijn maar hij weet er dan totaal geen ritme in de houden.
Maar waarom zou je er wat van zeggen tegen hem als je toch niet op langer zit te wachten en je weet dat hij er van baalt en hij de volgende keer dan nog sneller gaat? Of is dat juist je doel dan, het sneller laten gaan? Krijg bij jou de indruk dat je het niet heel fijn vind om te doen? Niet naar bedoelt maar zo komt het over doordat je bijvoorbeeld zegt dat je er niet op zit te wachten dat het langer dan 5 minuten duurt.
Dank je wel. En dan 100x excuses @VrouwtjeTheelepelje. Ik ben pas laat in dit topic mee gaan lezen en was veels te veel om helemaal bij te lezen dus dit heb ik compleet gemist. Als ik dit had geweten had ik uiteraard die vraag niet gesteld. Heftig verhaal! Gelukkig heb je een fijne partner getroffen en is het goed met je afgelopen.
Nou dan begrijp je het idd helemaal verkeerd en om heel eerlijk te zijn snap ik niet helemaal hoe je bovenstaande uit mijn posts haalt? Ik zou er nooit wat van zeggen, dat was meer een reactie op die quote, dat je er toch niks mee verandert, hoogstens erger maakt. Waar ik niet op zit te wachten is dat het langer duurt, half uur penetratie hoeft echt niet voor mij. Als ik het niet fijn zou vinden, zou ik het niet doen. Maar er wordt door @Iertje81 een vraag gesteld met de ondertoon dat het raar is als een man "maar " 5 of 10 minuten penetreert. Ik geef daarop aan dat dat heel normaal is en dat ik het prima vind.
Lief dat je mee probeert te denken condooms gebruiken we al (we zijn nog niet zo heel lang samen) en meerdere dagen achter elkaar zit er gewoon niet in omdat we elkaar niet zo vaak zien. We wonen niet samen en gezien ik alleen zorg over A. Heb en hij ook in de avonduren werkt is het altijd een beetje passen en meten wanneer we elkaar zien. En niet elke keer dat we elkaar zien komt het ervan. Ach, ik mag echt niet klagen. Hij is lief voor me en de seks is prima. Er is hopelijk nog tijd genoeg om er uiteindelijk meer mee te doen. Voor nu vat ik het maar gewoon op als dat ie het gewoon heel lekker vind
Maar gaat die tijd enkel over penetreren aan 1 stuk? Dat is bij ons altijd anders. Als de seks partij zou inhouden dat we er op 5 minuten door zijn, dan zou ik dat niet fijn vinden. Maar is dat van het 1ne naar het andere en afwisselend en dan op het einde 5 minuten dan vind ik dat prima.
Ja volgens mij alleen over penetreren. Hier duurt een totale vrijpartij veel langer, denk minimaal een half uur, maar ook rustig een uur of nog langer. Penetratie is dan idd een minuut of 5 tot 10 op het einde. Ik ben daar meer dan tevreden mee. Ik kom zelf niet klaar door penetratie en vind wat daaraan vooraf gaat minstens zo belangrijk.
Tja zo gewoon stampen en blijven stampen doen wij sowieso niet. We nemen er ook wel de tijd voor iedere keer en zo vinden wij het leuk en prima. Wij komen 90% van de tijd samen klaar en vinden dat het leukste, dan kan je u direct wat gaan opfrissen en slapen
Dat is het enige wat belangrijk is. Dat jij EN je partner beide tevreden zijn. Dan doet uiteindelijk geen enkel gemiddelde ertoe. Niet het gemiddelde van hoe vaak je seks hebt en niet het gemiddelde van hoe lang de daad duurt. Een stel dat maar eens in de maand seks heeft kan net zo een goed seksleven hebben als een stel dat het 2x per dag doet. Want dat goede seksleven is het seksleven waar je samen tevreden over bent, bij een goed seksleven draait het om de kwaliteit. Misschien heeft het 1x per maand stel wel een beter seksleven dan een stel die het 3x per week doet maar waarvan de 1 het te veel/weinig vind en de ander het te kort/lang vind duren.
Dan begreep ik je verkeerd ik haalde eruit dat je dat dus wel eens gezegt hebt en het de keer daarop nog sneller ging. Toen dacht ik waarom zou je dat in vredesnaam zeggen als je toch niet wilt dat het langer duurt en je weet dat hij er van baalt?!