Ik heb dit pakket ook aangeschaft (nav de adventskalender topic) en jemig wat een nieuwe ervaringen! Er zit wel wat bij wat ik niet wil gebruiken, zoals de plug, maar deze dingen maken het de rest wel waard.. De genoemde boeien zijn trouwens satijnen strikken waarbij ik veel moeite moet doen om te strikken.. Ik zal hem iedereen aan raden dit! (en nee heb geen aandelen )
Gewoon doosje nummer 6 weggooien of weggeven via bol.com kan je die advent kopen voor €99. Dat is het pakket echt dubbel en dwars waard, zelfs als je de boeien niet leuk vindt! Wij hebben er al goed pret mee gehad
En terugkomende op de plas seks. Is het opwindende daarvan te vergelijken met (BD)SM? Dat het opwindends zit aan de macht/controle (van de plasser) en de onderdanigheid van degene die word ondergeplast?
Ik hou echt van bdsm maar zijn urine mag hij in de wc droppen.. dus ik kan je niet uitleggen wat daar het doel/opwindende van is
Weet je waar ik ineens aan moet denken: als m’n moeder zou weten wat ik allemaal neerkalk in dit topic O god, of als Ies dit allemaal gaat schrijven op een forum over 20 jaar of zoiets Of nog erger: misschien zit ze hier ook wel over 20 jaar en ziet ze haar moeder dit allemaal zeggen...
Ik heb het een paar keer gehad tijdens mijn zwangerschappen, en ik weet van op een ander forum waar dit ooit werd gevraagd dat wel meer zwangere dames dit hadden. Waarom? Geen idee, misschien heeft het ergens met inwendige druk of je hormoonschommelingen te maken ofzo. Echt prettig vond ik het wel niet, ik bleef zo'n beetje balanceren tussen komen en niet komen, maar het kan dus wel. @iedereen Ik merk dat het niet zo makkelijk is om het evenwicht te vinden tussen je mening geven en de mening van anderen te respecteren. Soms lukt dat goed, soms wordt er door (verkeerd en onbedoeld) woordgebruik toch weer een stempel gedrukt of iets goed of slecht is. Maar we leren van elkaar en dat is ook belangrijk. Alleen door open te staan voor andere meningen verrijk je je eigen leven!
Zijn er dingen die jullie niet (durven) te vertellen/vragen aan je partner? Toen ik de eerste maand "officieel" samen was met mijn man heb ik bijvoorbeeld 1 keertje gekust met iemand die ik al een tijdje kende (hij zoende me en ik heb hem niet weggeduwd maar eigenlijk gewoon meegedaan). Ik heb dit nooit verteld omdat het eigenlijk niks betekende en dat gebeurde helemaal in het begin van onze relatie. Heb hem ook nooit meer teruggezien en ik had er meteen spijt van. Maar dat heb ik dus altijd voor mezelf gehouden. Hebben jullie ook zoiets?